    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Mon, 30 Apr 2012 14:58:07 +0200

    On 2012-04-30 14:32, Pszemol wrote:
    > "ArekM" <a...@j...com> wrote in message

    > Oczywiście. Przed pójściem spać ściszasz telefon do potrzebnej głośności.

    > Oczywiście. Te same guziki którymi ustawiasz głośność ringtone
    > ustawiają głośność alarmu. Po prostu ścisz jej telefon wieczorem.

    Widzsz, wszystkie Twoje sugestie ondosnie glosnosci alarmu sprowadzaja
    sie do tego, zeby wczesniej pamietac, ze trzeba go dostosowac do
    zastanych warunkow teraz lub w przyszlosci, kiedy spodziewam sie ze
    alarm bedzie dzwonil. Sprawdzam kalendarz, ok, za godzine bede jechal
    przez 20 min tramwajem wiec musze podglosnic, pozniej bede w biurze a
    mam ustawione dwa spotkania - trzeba bedzie sciszyc itd.
    W zasadzie przydalby sie drugi telefon, ktory przypominalby, ze w
    pierwszym trzeba zmienic poziom glosnosci. W odpowiedzi wyzej piszesz o
    akademickim, wydumanym przykladzie. Ja tak odbieram Twoje argumenty o
    ciaglym pamietaniu, ze musze cos podglosnic lub sciszyc. Glosnosc i
    dzwiek alarmu ustawiam przy przeinstalowaniu systemu lub kupnie nowego
    urzadzenia. Nie musze i nie mam najmniejszej potrzeby, zeby pozniej to
    zmieniac. Zawsze mam wlaczona wibracje, zeby czuc powiadomienie gdy
    wokol jest glosno.
    Nie chce mi sie wiecej na ten temat teoretyzowac, po prostu ten system
    swietnie u mnie dziala w praktyce.
    Sprzeganie glosnosci alarmu z czymkolwiek jest dla mnie wada i Twoje
    argumenty nie sa w stanie tego zmienic. Niekoniecznie zalezy mi zeby
    rano obudzil mnie sms lub telefon od kogos (choc jesli bede drzemal to
    moge go usyszec), natomiast z pewnoscia chce usyszec wazne, wczesniej
    ustawione przypomnienie.
    Dziecko podczas zabawy tez moze zmienic glosnosc telefonu i trudno,
    przezyje ze nie odbiore polaczenia (moge przeciez oddzwonic) natomiast
    jesli ucieknie wazne spotkanie, to czesto nie da sie tego tak latwo
    odkrecic.
    Podsumowujac, dla mnie kluczowa sprawa jest pewnosc, ze przypomnienie
    uslysze i latwosc zmiany (zewnetrzne guzioly) oraz sprzeganie z innymi
    poziomami dzwieku to wada.