    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Sun, 29 Apr 2012 18:48:49 +0200

    On 2012-04-29 18:03, PlaMa wrote:

    > słowem soft CM ustawia procek defy na 1GHz i zwiększa wydajność bez
    > wyraźnego spadu długości czasu pracy? Czyli nie wart zastanawiać się nad
    > MD+ tylko brać gołe MD? Dobrze Cię rozumiem?

    Sprawdz oba telefony tutaj:
    http://www.gsmarena.com/motorola_defy-3514.php
    W srodku jest ten sam procesor tyle, zeinaczej taktowany. CM po prostu
    przyspiesza do predkosci nominalnej w D+
    Najlepszy numer jest z grafika, nie pamietam juz w jaki sposob
    przypsieszenie zostalo osiagniete (nie zauwazylem, zeby zjadalo baterie)
    ale robi niesamowite wrazenie w stosunku do stockowych parametrow.

    Jest jedna rzecz, ktora chyba tylko u mnie wystepowala, ale za to w
    dwoch egzemplarzach Defy: gdy dzwonilem do jednej i tej samej osoby,
    skarzyla sie ona na echo w sluchawce tak mocne, ze miala problemy ze
    zrozumieniem mnie. Przelozenie karty do N8 likwidowalo problem.
    Szukalem podobnych przypadkow na forach ale bez rezultatu.