  • 31. Data: 2010-12-11 20:29:48
    Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-11 20:28, neoniusz pisze:
    > A gdzies pisalem, ze to jest SUV 4x4?

    Taki jest wątek.
    P.

  • 32. Data: 2010-12-11 20:30:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-11 20:29, Pan Piskorz pisze:

    > Taki jest wątek.

    Ile widziales na raz watkow, w ktorych bylo tylko to co w temacie?

  • 33. Data: 2010-12-11 20:34:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-11 11:43, neoniusz pisze:

    > Bez przesady :) 2,5l 208KM - na trasie przewaznie 8l, po Krakowie
    > obecnie max 12l bez kapeluszowania.
    > Nie mozesz powiedziec, ze wszystkie.

    Jasne na wiatr pędzony pewnie.
    Grand Vitara 2,0 '08 przy kapeluszniczej jeździe poza miastem pali
    średnio 10-10,5l/100km

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 34. Data: 2010-12-11 20:36:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-10 23:44, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
    > Powolutku przymierzam się do jakiegoś mniejszego SUV'a, ale koniecznie z
    > 4x4 lock. Nie że komputer kiedy będzie łaskaw (lub nie) załączyć
    > kółeczka, tylko kiedy ja chce ma mielić czterma kołami i już.

    Jak chcesz coś z napędami terenówki to bierz Grand Vitarę m.in 2.4
    (diesla odradzam).

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 35. Data: 2010-12-11 20:48:40
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-11 20:30, neoniusz pisze:
    > bylo tylko to co w temacie?

    A po jaką cholerę podajesz spalanie jakiegoś sedana jako SUV-a?
    p.

  • 36. Data: 2010-12-11 21:34:23
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > mam Forestera 2.0 L AT M09 i w mieście pali 13L /latem 12/ przy
    > jeżdzie "kapeluszniczej" na trasie przy podobnej jeździe 8do 9L. Syn
    > mi kiedyś "zameldował" że z tempomatem pali 14 L a ja Go zapytałem : a
    > ile synku nastawiłeś na tym tempomacie? Odpowiedź: 160 tato.

    Ja Ci wierzę.
    Znajomy ma Forestera wlaśnie 2.0 (ale ktory dokaldnie silnik - nie wiem)
    i po miescie (nie kapeluszniczo, ale zadnych szalesntw) pali 14-15l.

    Nie wiem jak w trasie.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 37. Data: 2010-12-12 00:24:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Skoro dla ciebie normalna jazda to 150km/h na drodze krajowej, to zycze
    > powodzenia :)

    Nie udawaj, że nie kapnąłeś że nie chodzi o max.

    > Skoro dla ciebie 100-110km/h na zwklej drodze to kapeluszowanie

    Chyba za dużo wziąłeś do siebie.
    O SPOKOJNEJ jeździe 100-110 napisałem że to wleczenie się, a nie
    kapeluszowanie, więc nie wyolbrzymiaj.

    >Trzeba umiec panowac nad soba na drodze,

    Ojoj, a gdzie takich mądrości uczą?

    > To szkoda, ze ja troche odstaje od tego wieku, bo mam cwiartke ;)

    Mentalnie już pasujesz (z tego co piszesz) jeśli Ci 200 konne auto 8 na
    trasie pali. ;-)

  • 38. Data: 2010-12-12 00:40:59
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:
    > Powolutku przymierzam się do jakiegoś mniejszego SUV'a, ale koniecznie z
    > 4x4 lock. Nie że komputer kiedy będzie łaskaw (lub nie) załączyć
    > kółeczka, tylko kiedy ja chce ma mielić czterma kołami i już.

    Rozumie, Twój wybór.
    Powiedz mi proszę, jeśli możesz dlaczego chcesz akurat taki napęd?
    Ja jakoś nie mogę sobie wytłumaczyć jego zalet - przy założeniu że nie
    interesuje mnie sportowa jazda oczywiście.

    Irek.N.

  • 39. Data: 2010-12-12 08:54:56
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 20:48:40 +0100, Pan Piskorz napisał(a):

    > A po jaką cholerę podajesz spalanie jakiegoś sedana jako SUV-a?

    Praktycznie każdy dłuższy wątek dryfuje nieco z tematu, a Neoniusz jasno
    napisał, do czego się odnosi, więc nie mam pojęcia, o co się pieklisz. O
    każdy OT tak się burzysz?

    AK

  • 40. Data: 2010-12-12 09:13:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>