  • 71. Data: 2010-12-13 09:15:21
    Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
    Od: n...@o...pl

    > Powoli zaczynam rozwa¿aæ CR-V.
    > Poczyta³em, Wy te¿ piszecie ¿e sprawdza siê - zobaczymy.
    Ja bynajmniej nie namawiam. To super autko ale większe od tego czego szukasz i
    droższe. W tej klasie masz już znacznie większy wybór. BTW: najlepszy napęd z
    tej wielkości aut ma GV i Forek. Przy czym tym ostatnim jeździ się na szosie
    podobnie jak CR-V czyli jak osobówką, bo pozostałe to takie: "taczkowate" ;-)
    Z tym, że dołączany napęd daje spore oszczędności w zużyciu paliwa, więc
    Forester tutaj nie punktuje.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 72. Data: 2010-12-13 09:15:22
    Od: n...@o...pl

  • 73. Data: 2010-12-13 09:15:22
    Od: n...@o...pl

  • 74. Data: 2010-12-13 10:08:56
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    neoniusz wrote:

    > W dniu 10-12-11 15:46, Cavallino pisze:
    > Tylko to jest autostrada.
    > Skoro dla ciebie 100-110km/h na zwklej drodze to kapeluszowanie, to
    > nie bede sie juz nawet staral tlumaczyc.

    I to jest właściwe podejście do Cavallino ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 75. Data: 2010-12-13 13:58:29
    Od: "mario" <c...@N...gazeta.pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Jasne na wiatr pÄ&#65533;zony pewnie.
    > Grand Vitara 2,0 '08 przy kapeluszniczej jeĹşdzie poza miastem pali
    > Ĺ&#65533;ednio 10-10,5l/100km

    Dużo, ale one podobno tak mają. Mnie raz udało się osiągnąć 10,2 na trasie (50
    km ekspresówką) a silnik jest wyjątkowo paliwożerny - Pajero 3,5 GDI, w
    mieście mam ZAWSZE "2" z przodu :(

    Pozdrawiam
    mario

  • 76. Data: 2010-12-13 14:45:25
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 20:34:23 +0100, DoQ napisał(a):

    > Jasne na wiatr pędzony pewnie.

    Paweł, tyle jesteś na grupie a nadal reagujesz na takie trolowanie :)

    Zaraz grupka gdańsko/gdyńska przyleci, żeby wszem i wobec udowodnić że
    ponad 200 konne auta spokojnie się mieszczą w spalaniu poniżej 10 litrów
    na setkę "w mieście" :) Tylko trzeba albo komuś szybę wybić, albo abs
    wyłączyć ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 77. Data: 2010-12-13 15:04:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w
    > Naprawde? No to mnie oswiec.

    Jak masz sztywna os z dwoma kolkami, to jedno kolo moze byc na
    lodzie czy uniesione, ale drugie wtedy ciagnie, i rozdzial
    _momentu_ jest 0:100.
    A za chwile sytuacja sie odwraca i jest 100:0.

    A 50:50 to robi wlasnie zwykly, "otwarty" dyfer, gdzie nie moze byc
    innego podzialu, bo zaraz jedno kolo przestaje sie krecic. Ale
    moment nadal wywiera.

    > Moze jednak przeczytaj posta, co? Ja, piszac 50/50, mam na mysli
    > sztywny
    > rozdzial BEZ dyferencjalu.

    Tylko ze z taka blokada nie wolno/nie zaleca sie jezdzic po
    asfalcie. Nawet jak sa miejscowe platy sniegu.

    J.

  • 78. Data: 2010-12-13 16:32:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 15:04:11 +0100, J.F. napisał(a):

    (...)

    Juz sie poprawilem w odpowiedzi na post TP. Jesli zablokujesz centralny
    dyferencjal lub go nie masz, to zawsze beda *napedzane* obie osie i
    przynajmniej jedno kolo kazdej z nich (przy otwartch mechanizmach
    roznicowych na tych osiach).

    > Tylko ze z taka blokada nie wolno/nie zaleca sie jezdzic po
    > asfalcie. Nawet jak sa miejscowe platy sniegu.

    Z pelna/bez dyfra - oczywiscie. Z LSD mozna jak najbardziej, tylko
    niekoniecznie musi to byc korzystne na drodze.

    --
    Maciek

  • 79. Data: 2010-12-14 15:52:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-13 14:45, Seba pisze:

    > Paweł, tyle jesteś na grupie a nadal reagujesz na takie trolowanie :)

    Czasem fajnie się powygłupiać;>

> [...]
    > ponad 200 konne auta spokojnie się mieszczą w spalaniu poniżej 10 litrów
    > na setkę "w mieście" :) Tylko trzeba albo komuś szybę wybić, albo abs

    To coś jak z całą pizzą bez brzegów:>

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 80. Data: 2010-12-15 18:56:21
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Szanowni,

    A co powiecie na Jeepa Compassa?
    4x4 lock, z testów wynika że w terenie (no poza utwardzona droga ;-)
    daje rade, wielkosc ok, fajny silnik znany z Passata.
    Jakies za?
    Jakies przeciw?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327