  • 21. Data: 2010-12-11 14:23:23
    Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-11 13:52, Arek M pisze:

    > Ale są tutaj tez tacy, ktorzy jezdzili nie jednym 'nowoczesnym'
    > benzyniakiem o podobnych parametach, i wiedzą, jak trzeba jezdzic w
    > trasie, zeby takie spalanie, jakie opisujesz osiągac :)

    Jesli mowisz o subaru, to wiem ile moze spalic - kolega ma legacy spec b
    i przewaznie po Krakowie spala 17-20l/100km. Ja tez wiem, ze moje auto
    moze spalic sporo, ale to juz trzeba sie mocno postarac. Przy ostrej
    jezdzie na torze kielce zeszlo 25l/100km.

    A tutaj spritmonitor. Same kapelusze po tych Niemczech jezdza.

    http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/26-Lexus/90
    1-IS250.html?powerunit=2

    A jak srednie wyniki to dalej za duzo, to mozna sobie wejsc we wpisy
    poszczegolnych uzytkownikow i porownac poszczegolne tankowania.

  • 22. Data: 2010-12-11 14:52:44
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Jesli mowisz o subaru, to wiem ile moze spalic - kolega ma legacy spec b
    > i przewaznie po Krakowie spala 17-20l/100km.

    Nie pisze o subaru.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 23. Data: 2010-12-11 15:27:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości news:

    > A tutaj spritmonitor. Same kapelusze po tych Niemczech jezdza.

    Ależ nie sami.
    Wyniki po 11 l też tam są, a wręcz jest ich całkiem dużo.
    I te są realne.

  • 24. Data: 2010-12-11 15:38:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-11 15:27, Cavallino pisze:

    > Ależ nie sami.
    > Wyniki po 11 l też tam są, a wręcz jest ich całkiem dużo.
    > I te są realne.

    Zauwaz, ze tam sa nie tylko wyniki z jazdy na trasie. A mimo to
    wiekszosc SREDNICH spalan jest w granicach 8-10l/100km. Wedlug ciebie
    tylko te po 11l sa realne, ROTFL. Ale przeciez wiesz lepiej, to ty
    jezdzisz tym autem od 3 lat a nie ja.

  • 25. Data: 2010-12-11 15:46:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zauwaz, ze tam sa nie tylko wyniki z jazdy na trasie.

    Zdaję sobie sprawę.

    >A mimo to wiekszosc SREDNICH spalan jest w granicach 8-10l/100km.

    To auto dla kapeluszników, więc co się dziwisz?
    Mało kto chce normalnie jeździć i kupi Lexusa czy inną Toyotę.
    Szkoda, że nie podali średniego wieku właścicieli, od razu byś stracił
    złudzenia. ;-)

  • 26. Data: 2010-12-11 16:23:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-11 15:46, Cavallino pisze:
    > To auto dla kapeluszników, więc co się dziwisz?
    > Mało kto chce normalnie jeździć i kupi Lexusa czy inną Toyotę.

    Skoro dla ciebie normalna jazda to 150km/h na drodze krajowej, to zycze
    powodzenia :) A na polskich drogach to juz w ogole wyczyn.
    Wczoraj jechalem z Krakowa do Rzeszowa i przez cala droge wyprzedzily
    mnie ze 3 auta. Jedno z nich to bylo RS4. Zadnego Ceeda nie bylo. Ale
    fakt, jestem kapeluszem. Czesciej zdarza mi sie wyprzedzac sunacego
    70km/h po prostej drodze ceeda niz toyote czy lexusa. Ale przyznaje sie,
    na A4 zdarza mi sie jezdzic +200km/h. Tylko to jest autostrada. Skoro
    dla ciebie 100-110km/h na zwklej drodze to kapeluszowanie, to nie bede
    sie juz nawet staral tlumaczyc. Trzeba umiec panowac nad soba na drodze,
    a po tym co piszesz boje sie, ze ty nie panujesz, skoro piszesz, ze nie
    zmiescilbys sie ponizej 10 na trasie. Jako pierwsze auto mialem w124 z
    220KM i nabralem szacunku do predkosci. Mam jeszcze troche zycia przed
    soba. Dziwne, ze najwiecej idiotow osiagajacych nadswietlna na drogach
    zasiada w malych popierdziawkach a nie naprawde szybkich autach.

    > Szkoda, że nie podali średniego wieku właścicieli, od razu byś stracił
    > złudzenia. ;-)

    To szkoda, ze ja troche odstaje od tego wieku, bo mam cwiartke ;)

  • 27. Data: 2010-12-11 19:25:20
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 11 Gru, 12:51, neoniusz <n...@j...org> wrote:

> [...]
    > ze tyle pali, to nie moja wina.
    >
    > Raz mi sie udalo tyle:
    >
    > http://img69.imageshack.us/i/zdj2p.jpg/
    > (37mpg - 6,3l)
    >
    > przy takiej SREDNIEJ (44mph - 70km/h) predkosci:
    >
    > http://img337.imageshack.us/i/zdjq.jpg/
    >
    > Ale to tylko na odcinku 50km. I nie, nie na autostradzie. Spokojna jazda
    > miedzy Krakowem a DG (DK 94), stala predkosc, prawie caly czas 6 bieg.
    > Wiem, ze to tylko wskazania komputera, ale przy dystrybutorze nie ma
    > duzej roznicy. Poza tym mnostwo osob na spritmonitor.de ma podobne wyniki.

    mam Forestera 2.0 L AT M09 i w mieście pali 13L /latem 12/ przy
    jeżdzie "kapeluszniczej" na trasie przy podobnej jeździe 8do 9L. Syn
    mi kiedyś "zameldował" że z tempomatem pali 14 L a ja Go zapytałem : a
    ile synku nastawiłeś na tym tempomacie? Odpowiedź: 160 tato.

  • 28. Data: 2010-12-11 20:23:07
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-11 11:43, neoniusz pisze:
    > 2,5l 208KM - na trasie przewaznie 8l

    Chyba dziś nie lałeś.
    P.

  • 29. Data: 2010-12-11 20:26:05
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-11 14:23, neoniusz pisze:
    > A tutaj spritmonitor

    Czy to jest SUV 4x4?
    P.

  • 30. Data: 2010-12-11 20:28:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-11 20:26, Pan Piskorz pisze:

    > Czy to jest SUV 4x4?

    A gdzies pisalem, ze to jest SUV 4x4?
    Odpisywalem tylko Tomkowi, ktory napisal:

    "Wszystko 4x4 chleje."