  • 11. Data: 2010-12-11 12:51:04
    Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-11 12:28, Cavallino pisze:

    > To jakieś auto na słońce?

    29mpg czyli 8,1l/100km na trasie to taki rewelacyjny wynik? Przepraszam,
    ze tyle pali, to nie moja wina.

    Raz mi sie udalo tyle:

    http://img69.imageshack.us/i/zdj2p.jpg/
    (37mpg - 6,3l)

    przy takiej SREDNIEJ (44mph - 70km/h) predkosci:

    http://img337.imageshack.us/i/zdjq.jpg/

    Ale to tylko na odcinku 50km. I nie, nie na autostradzie. Spokojna jazda
    miedzy Krakowem a DG (DK 94), stala predkosc, prawie caly czas 6 bieg.
    Wiem, ze to tylko wskazania komputera, ale przy dystrybutorze nie ma
    duzej roznicy. Poza tym mnostwo osob na spritmonitor.de ma podobne wyniki.

  • 12. Data: 2010-12-11 12:53:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > 29mpg czyli 8,1l/100km na trasie to taki rewelacyjny wynik?

    Zależy, czy w rowerze, czy w ciężarówce.
    Do tej pory tego nie napisałeś.

    Ale obstawiam, że to samochód, więc podejrzewam, że padału gazu nie używasz,
    a ja miałby kłopoty żeby tym się w 10 w trasie zmieścić.

  • 13. Data: 2010-12-11 13:02:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-11 12:53, Cavallino pisze:
    > Ale obstawiam, że to samochód, więc podejrzewam, że padału gazu nie
    > używasz, a ja miałby kłopoty żeby tym się w 10 w trasie zmieścić.

    A to juz twoj problem.
    Ja sobie jezdze spokojnie 100-110km/h i mam spalanie 8l/100km.

  • 14. Data: 2010-12-11 13:07:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A to juz twoj problem.
    > Ja sobie jezdze spokojnie 100-110km/h

    No właśnie.
    Ty się wleczesz, a okłamujesz grupę, że auto tyle pali podczas jazdy.
    Dopisuj zawsze podczas czego dokładnie tyle pali, to nie będzie
    nieporozumień.

  • 15. Data: 2010-12-11 13:14:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-11 13:07, Cavallino pisze:

    > No właśnie.
    > Ty się wleczesz, a okłamujesz grupę, że auto tyle pali podczas jazdy.
    > Dopisuj zawsze podczas czego dokładnie tyle pali, to nie będzie
    > nieporozumień.

    Czy ty masz cos z glowa? W jaki sposob sie wleke, skoro i tak musze co
    chwile kogos wyprzedzac?

  • 16. Data: 2010-12-11 13:21:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czy ty masz cos z glowa?

    To nie ja wypisuję bzdury o spalaniu podczas jazdy.
    Ale zgadzam się - ten kto tak pisze, musi mieć coś nie tak.

  • 17. Data: 2010-12-11 13:46:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-11 13:21, Cavallino pisze:

    > To nie ja wypisuję bzdury o spalaniu podczas jazdy.

    Bo po prostu jezdzac koreanskim dieselkiem nie masz pojecia ile pala
    nowoczesne bezyniaki.

  • 18. Data: 2010-12-11 13:52:01
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Bo po prostu jezdzac koreanskim dieselkiem nie masz pojecia ile pala
    > nowoczesne bezyniaki.

    Ale są tutaj tez tacy, ktorzy jezdzili nie jednym 'nowoczesnym'
    benzyniakiem o podobnych parametach, i wiedzą, jak trzeba jezdzic w
    trasie, zeby takie spalanie, jakie opisujesz osiągac :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 19. Data: 2010-12-11 13:59:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bo po prostu jezdzac koreanskim dieselkiem nie masz pojecia ile pala
    > nowoczesne bezyniaki.

    Mówisz, że jak jeździłem 20 lat benzyniakami, to nie zdążyłem się
    zorientować? ;-)
    8 w trasie i to przy jeździe bez szaleństw, to pali o połowę słabszy
    benzyniak i to z napędem na 1 oś.

  • 20. Data: 2010-12-11 14:01:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale są tutaj tez tacy, ktorzy jezdzili nie jednym 'nowoczesnym'
    > benzyniakiem o podobnych parametach, i wiedzą, jak trzeba jezdzic w
    > trasie, zeby takie spalanie, jakie opisujesz osiągac :)

    Ja też wiem, trzeba nie jeździć, tylko się wlec, handrycząc się o każdy
    litr.
    W ten sam sposób też mi się kiedyś udało spalić 4,5 l/100 w dieslu.
    Normalnie pali rzecz jasna 1,5 litra więcej.