eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki SUV z 4x4 lock?Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
  • Data: 2010-12-13 15:04:11
    Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w
    > Dnia Sun, 12 Dec 2010 23:43:26 +0100, J.F. napisał(a):
    >> Nie masz pojecia o czym piszesz.
    > Naprawde? No to mnie oswiec.

    Jak masz sztywna os z dwoma kolkami, to jedno kolo moze byc na
    lodzie czy uniesione, ale drugie wtedy ciagnie, i rozdzial
    _momentu_ jest 0:100.
    A za chwile sytuacja sie odwraca i jest 100:0.

    A 50:50 to robi wlasnie zwykly, "otwarty" dyfer, gdzie nie moze byc
    innego podzialu, bo zaraz jedno kolo przestaje sie krecic. Ale
    moment nadal wywiera.

    >>>Jak masz otwarty dyferencjal, to w pewnym momencie przestajesz
    >>>miec 4x4 i
    >>>zostaje ci 4x2 - wystarczy, ze sprobujesz ruszyc pod gore z
    >>>kolami jednej
    >>>osi stojacymi na lodzie.
    >> I to jest wlasnie rozdzial 50/50, czy jak kto woli 4*25.
    >> Na kazdym kole tak samo malo.
    >> Tylko zgadnij czemu Tomasz pisal "po asfalcie".
    >
    > Moze jednak przeczytaj posta, co? Ja, piszac 50/50, mam na mysli
    > sztywny
    > rozdzial BEZ dyferencjalu.

    Tylko ze z taka blokada nie wolno/nie zaleca sie jezdzic po
    asfalcie. Nawet jak sa miejscowe platy sniegu.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: