    From: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Jaki CMS wybrać (a la www.ocen.pl)
    Date: Sat, 17 Oct 2009 16:07:06 +0200

    Rysiek pisze:
    > Witam.
    >
    > Szukam CMSa pozwalającego założyć coś w stylu ocen.pl.
    > Ponieważ jestem kompletnym lajkonikiem jeśli chodzi o CMSy,
    > to utonąłem w wyborze :). Co polecacie? Które rozwiązanie (open source)
    > mogłoby być najwygodniejsze, najłatwiejsze w obsłudze, a jednocześnie
    > najbardziej dedykowane do projektów w tym stylu?

    Jeśli miałbym postawić na CMS do takiego zastosowania to byłby to Drupal - jednak nie
    obejdzie się
    bez modyfikacji, a już napewno nie bez znajomości PHP

    Jeśli jednak nie miałbym żadnego pojęcia to zlecił bym stworzenie CMS jakiejś firmie
    lub osobie
    trzeciej, wtedy jest gwarancja że otrzyma się dokładnie to czego się oczekuje - bez
    potrzeby
    korzystania z półśrodków (np. pluginów)

    Zasadniczo tego typu serwisy/portale korzystają właśnie z autorskich systemów, rzadko
    kiedy są to
    jakieś darmowe CMSy, bo rzadko kiedy oferują one dokładnie taką funkcjonalnośc jakiej
    się oczekuje,
    no i oczywiście kwestia bezpieczeństwa, autorskie systemy CMS są z reguły znacznie
    bezpieczniejsze,
    ale to już oczywiście zależy od programistów

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl