  • 81. Data: 2012-03-04 16:40:55
    Temat: Re: Jaki 7-osobowy
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Darek

    > I w?a?nie takich baranów sie boje na drodze

    Jak masz mocniejszy silnik to i mniej czasu/miejsca zajmuje wyprzedzanie.
    Czego tutaj nie rozumiesz?

  • 82. Data: 2012-03-04 16:41:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > No wiesz - jedzie ciezarowka, za nia kilka osobowych, potem ja, i klne
    > na tych kapelusznikow ktorzy wyprzedzic sie boja. A za mna znow kilka -
    > i tez pewnie klna :-)

    Po to właśnie wymyślono mocne auta, żeby wyprzedzać po kilku naraz. :)

  • 83. Data: 2012-03-04 17:20:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, March 4, 2012, 4:20:52 PM, you wrote:

    > Dawno nie jechalem i juz troche zapomnialem

    Bez przesady...

    > To Ty pisales ze w dacii nie byles zawalidroga, a dacia nie miala 100+ :-)

    Nic o dacii nie pisałem. Były też inne rumuńskie wynalazki :( I w
    tamtych czasach te 51KM wystarczało.

    > A droga tam kreta, pagorkowata - w wielu miejscach i te 200KM nie pomoze.

    Skoro mi wystarczało 106KM jeszcze tak niedawno, to teraz 200 nie
    wystarczy? Chyba przesadzasz...

    > No wiesz - jedzie ciezarowka, za nia kilka osobowych, potem ja, i klne na
    > tych kapelusznikow ktorzy wyprzedzic sie boja.

    I słusznie. Też takich przeklinam.

    > A za mna znow kilka - i tez pewnie klna :-)

    Normalne - co poradzisz?

    > choc nie - polowa to pewnie ci co to "wyprzedzal mnie na ciaglej, a potem
    > sie na swiatlach spotkalismy" :-)

    :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 84. Data: 2012-03-04 18:02:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 17:20:07 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > Nic o dacii nie pisałem. Były też inne rumuńskie wynalazki :(

    oltcit to nie Dacia ?

    > I w tamtych czasach te 51KM wystarczało.

    no chyba ze jednak trafiles na Stara, Jelcza czy Kamaza i bylo to samo.

    > Skoro mi wystarczało 106KM jeszcze tak niedawno, to teraz 200 nie
    > wystarczy? Chyba przesadzasz...

    ale te 106 to nie dawalo ze "wszedzie wyprzedzam", tylko "jest kilka miejsc
    do wyprzedzania".

    J.

  • 85. Data: 2012-03-04 18:08:13
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Darek

    > Jak masz mocniejszy silnik to i mniej czasu/miejsca zajmuje wyprzedzanie.
    > Czego tutaj nie rozumiesz?
    Zę uważają że mają moc to nie muszą mieć miejsca na wyprzedzani - wycinasz
    najwazniejsz o tym napisałem
    Jka tego nie rozumież to trudno - wg dużo wypadków jest właśnie bo mam moc
    już kilka razy miałem takie przypadki po hamulcach

  • 86. Data: 2012-03-04 18:08:42
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-04 12:32, Gabriel'wilk' pisze:

    > A może warto poszukać np. 2 letniego Renault Trafic/Opel Vivaro w wersji
    > osobowej?

    Pytanie jak wysoki ma garaż i jak często korzysta z zadaszonych
    parkingów w centrach handlowych.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 87. Data: 2012-03-04 18:10:19
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 04 Mar 2012 14:45:37 GMT, to napisał(a):

    > Och tak, zaraz dojdziesz do wniosku, że 70 KM powinno wystarczyć każdemu.

    Billowi starcza.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 88. Data: 2012-03-04 18:12:50
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-04 18:02, J.F. pisze:

    > oltcit to nie Dacia ?

    Oltcit to bardziej Citroen Visa.

  • 89. Data: 2012-03-04 18:17:17
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-03-02 16:02, Ergie pisze:
    > Użytkownik "GR001" napisał w wiadomości grup

    > Dzięki za konkretna informację ale nie stać mnie na to :-(
    > Poza tym na co dzień do pracy/szkoły/sklepu to jednak spore autka.
    Eurovan I (Evasion/Ulysse/806/Zeta) jest krótszy od kompakta kombi :)
    Barierą jest wyłącznie psychologia jazdy "autobusem" :)
    Przy przedszkolu z tyłu docenisz możliwość przejścia przez całe auto
    (płaska podłoga) i szerokiego otwarcia drzwi (odsuwane)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 90. Data: 2012-03-04 18:23:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Mar 2012 18:12:50 +0100, Grejon napisał(a):

    > Oltcit to bardziej Citroen Visa.

    A Dacia to myslisz ze Dacia ? No dobra, te nowe to nawet dosc oryginalne.

    dobra, doczytalem sie, Oltcic to inna firma niz Dacia.

    J.