  • Data: 2012-03-02 16:53:53
    Temat: Re: Jaki 7-osobowy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    discussion-forums@ynes7...

    > Któż Ci tak powiedział że psuje się?

    > Z sceniolów bardzo wiele osób jest zadowolonych, a już w szczególności
    > grand jest wyjątkowo chwalony, psujalność nie odbiega od innych marek.
    > Jak ktoś potrzebuje się jakoś dowartościować to sobie krzyknie to i tamto,
    > że mu źle, niedobrze, fort g.. wort i takie tam. Szkoda słuchać tego.
    > W ciągu 15 lat każdy samochód wymaga regularnego serwisu. Czujniki
    > elektroniczne również. Rozrząd też trzeba robić (AFAIR: ok. 560 zł za
    > komplet z
    > robocizną), filtry zmieniać itd. To jest norma. Jeśli tylko będziesz dbał
> [...]

    Dzięki za info, sprawdzę to forum.

    A o tej elektronice to nie piszę z obiegowych opinii sprzed lat, ale właśnie
    od użytkowników. Na ponad 10 użytkowników renault u mnie w pracy w ostatnich
    8 latach nikt ponownie nie kupił renault. Owszem część z nich przeskoczyła
    do wyższej klasy np. Audi, ale pozostali kupili np. ople, czy hondy. Z
    drugiej strony mam też sporo znajomych użytkowników citroenów i wszyscy od
    lat zmieniają citroena na innego citroena, podobnie jak seata na seata.

    Osobiście jeździłem Clio 1,5 dCi i Megane 1,5 dCi i oba te auta były
    świetne, a silnik niesamowicie oszczędny, ale ja jeździłem nimi tylko po
    kilkaset kilometrów i kilka dni, a nie kilka lat więc o awaryjności nie mogę
    się wypowiadać w przeciwieństwie do tych którzy Renault mieli i zmienili na
    inny.

    Pozdrawiam
    Ergie.