    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakby ktoś chciał...
    Date: Sun, 10 Jan 2016 01:46:39 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n6s5l7$sr0$...@n...news.atman.pl

    > "Kaczin" n6ra8v$3lk$...@d...me

    dokumenty.

    > Link do wypocin ,,biegłej'':

    > http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/luzy/_MG16825j.png

    > Gdyż piszę prawdę? :)

    > -=-

    > Może postawię jeszcze skan z rysunkami:

    > : Dokumentacja z 1975 roku pokazuje wady dosłownie tak:

    > : | +5,0 | +6
    > : | |
    > : | |
    > : | |
    > : '------- +7,0 '------- +8,0

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/luzy/tymczasowo.htm <-- pomocne ;)
    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/luzy/_MG16825j.png <-- II strona Opinii
    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/luzy/_MG16817j.png <-- kopia z 25 marca 1975 roku
    (data 25 marca jest na stronie 2; na 4 stronie jest data 28 marca 1975 rok, czyli
    po rzeczonych 3 dniach)

    Gdy coś tutaj dorzucę (może wynik dr Kępskiej) ze skanów -- dopiszę do pliku
    'tymczasowo.htm':

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/luzy/tymczasowo.htm

    później wrzucać zacznę do http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/Renta.htm i
    przyozdobię banerami. :)

    Kserografie nie są dobrej jakości, więc ich czyszczenie trochę trwa. :)
    Starałem się dobrze oddać także stemple Urzędu Miasta. :)
    I nie chciałem czyścić selektywnie. :)
    Może kiedyś szarpnę się ;) -- ze stempli zrobię warstwę i obrobię
    ją kolorowo a z reszty robię kolejną warstwę, którą obrobię w B&W
    z wyczyszczeniem pustych miejsc. :)

    Tu ślady (w trzech wątkach) pisania pisma do UM:

    "Eneuel Leszek" g0vlf9$big$...@n...task.gda.pl

    "Eneuel Leszek" g1d1a0$j7u$...@n...task.gda.pl

    > Archiwum -- prośba o poprawę raz jeszcze, czyli ,,czego oczy nie widzą, tego być
    może już nie ma'' ;)

    "Eneuel Leszek" g1egsh$cc0$...@n...task.gda.pl

    > Urodziłem się 23 lutego 1967 roku w Białymstoku i od szóstego miesiąca życia
    > leczony jestem w specjalistycznych przychodniach okulistycznych w tym mieście.
    > W połowie ubiegłego roku zwróciłem się do archiwum Urzędu Miejskiego,
    mieszczącego

    -=-

    Od częstego wyjmowania i wkładania SDHC zbiesił się aparat fotograficzny.
    Punkt dla SDHC&WiFi. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'