  • 101. Data: 2010-08-25 09:27:22
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-08-24 18:28:32 spammtrapp

    > Czego oczekujesz od idiotów którzy swoje buractwo
    > usprawiedliwiaja hasłem 'motocykle sa wszedzie'.

    Dlatego ja mam taką naklejkę:
    http://emide.pl/mazda6/kondor.gif ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 102. Data: 2010-08-25 09:37:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Aug 2010 00:19:56 -0700 (PDT), WS wrote:
    >On 25 Sie, 02:53, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    >Anglia?
    >za http://tnij.org/oplatymoto
    >
    >"Tim się tylko śmieje i odpowiada, że w Wielkiej Brytanii też kazano
    >motocyklistom uiszczać wszelkie opłaty. Co prawda, u Angoli autostrady
    >są bezpłatne, ale mają całą masę mostów, tuneli i podobnych budowli,
    >gdzie każdy użytkownik musi wnieść myto. Każdy, ale nie
    >motocyklista! ..."

    D* jakies. I nie potrafili podjac dzialan odwetowych ? :-)

    http://www.cliftonbridge.org.uk/crossing_cards
    Hm, trudno powiedziec, ale wydaje mi sie ze motocykle podpadaja pod
    "motor vehicle". Pamietam jak nawet piesi placili.

    J.

  • 103. Data: 2010-08-25 09:56:30
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-08-25 09:27, Myjk pisze:

    > Dlatego ja mam taką naklejkę:
    > http://emide.pl/mazda6/kondor.gif ;)

    Rewelacja :)

  • 104. Data: 2010-08-25 09:59:26
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jurand wrote:

    > Muszę tutaj jedną rzecz zauważyć - wcale się nie dziwię, że motonici
    > nie chcą stać w kolejce... Tylko zrozumieją to wyłącznie te osoby,
    > które na motocyklu jeździły - stanie kilka/kilkanaście minut w upale
    > przed bramkamim, gdzie od asfaltu i silnika bije gorące powietrze, a
    > najczęściej na autostradę motocyklista jest ubrany w pełny ekwipunek
    > typu kurtka,buty,ochraniacze,żółw,itp. - nie jest najmilszym
    > doświadczeniem i nie polecałbym go nikomu.

    To jest argument, który jeszcze jestem w stanie zrozumieć.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 105. Data: 2010-08-25 10:43:49
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
    > Nie ma w ogóle porównania z siedzeniem w aucie nawet bez klimy.

    Niech zainwestuje w dobry kombinezon. Kumpel ostatnio zmienil na nowy i jest
    zachwycony - w ostrym sloncu zrobil sobie przerwe w trasie, zdjal kurtke i
    efekt byl taki, ze slonce go palilo przez koszulke, a w nogi (czarna skora)
    nie bylo goraco.

    --
    Axel

  • 106. Data: 2010-08-25 11:00:52
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja pierdzielę dawno większych debilizmów nie czytałem

    Zasubskrybuj pl.rec.motocykle...
    Ja z ciekawosci poczytuje jakie oni czasami farmazony o ubiorach czy
    zachowaniach innych motocyklistow wypisuja - to jest lepsze niz pregierz :)

    --
    Picasso

  • 107. Data: 2010-08-25 11:17:00
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > typu kurtka,buty,ochraniacze,żółw,itp. - nie jest najmilszym
    > doświadczeniem i nie polecałbym go nikomu.

    O w morde - toz oni jezdzac na motocyklu popelniaja jakas pokute tak?

    --
    Picasso

  • 108. Data: 2010-08-25 11:22:26
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "huri_khan" <s...@s...pl> wrote in message

    > Rozumiem że w sklepie też jesteś takim miłosiernym Samarytaninem i
    > wpuszczasz przed siebie innych żeby zostali wcześniej od Ciebie obsłużeni
    > przy kasie. (pomijam kobiety w ciąży i inne podobne przypadki)

    Jesli mam wozek wypchany po brzegi a ktos przede mna dwie rzeczy i
    przejdzie, zanim doczlapie sie do kasy wogole - jasne ze tak.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 109. Data: 2010-08-25 11:29:55
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

> [...]

    > nie polecałbym go nikomu. Myślę, że nikogo szlag nie trafi, jak raz na
    > ruski rok puści na bramkach motocyklistę, opóźniając swój wjazd na bramki

    To w takim razie należałoby też przepuszczać auta, które nie mają
    klimatyzacji.
    I kierowców ciężarówek, w końcu im też nie jest łatwo.
    I osoby starsze niż ... lat.
    I osoby, które mają do przejechania więcej niż ...km, w końcu jeszcze długa
    podróż przed nimi.
    A ci, co mają klimatyzację, są młodzi, nie jadą zbyt daleko niech staną na
    poboczu i poczekają, aż uprzywilejowane grupy przejadą...

    A teraz poważnie. Teoretycznie przepuszczenie jednego motocyklisty na
    godzinę, nie wpłynie zbytnio na płynność i szybkość przejazdu. Niestety,
    takie zachowanie powoduje, że dość spora grupa użytkowników dwuśladów
    nabiera przekonania, że to im się należy i takie zachowanie praktykują w
    swojej codziennej jeździe.
    Z moich obserwacji wynika, że większość z nich uważa się za święte krowy i
    tak jeżdżą.
    Nie mam problemu, żeby zrobić miejsce i w korku przepuścić motocykl, ale
    czasem zdarzy się, że tego miejsca nie ma (np. jak zrobię miejsce dla
    ciężarówki, która skręca w prawo, albo zrobiłem miejsce dla innego
    motocyklisty/skuteciarza, który objechał mnie wcześniej z drugiej strony,
    itp.), a mimo to motocyklista za wszelką cenę musi przejechać i wymusza to
    na różne sposoby (najczęściej przegazówki, czasem walnięcie ręką w dach,
    rzadziej wyzwiska, widziałem też utrącenie lusterka). Jest po prostu święcie
    przekonany, że przejazd mu się należy niezależnie od warunków drogowych.
    Naprawdę rzadko spotykam ludzi, którzy na motorze potrafią stanąć i poczekać
    jeżeli nie ma miejsca i zarazem jadą tak, że zdają sobie sprawę z ograniczeń
    zarówno motocykli i samochodów.
    Ustępowanie im w każdej sytuacji i zawsze, wyrabia złe nawyki ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 110. Data: 2010-08-25 11:32:28
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-08-25 11:22, kamil pisze:
    > Jesli mam wozek wypchany po brzegi a ktos przede mna dwie rzeczy i
    > przejdzie, zanim doczlapie sie do kasy wogole - jasne ze tak.

    I przy kasie zacznie grzebac w poszukiwaniu portfela, bedzie zbieral te
    drobne i szukał ich po kieszeniach etc...