    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka wodoodporna kamera na lusterka do ciężarówki?
    Date: Sun, 5 Jun 2016 23:35:07 +0200

    Użytkownik "WildS" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnnl8l42.km7.falcon@makigai.org...
    > Witam.
    >
    > Kwestię kamerki przedniej mam zabezpieczoną. G1W a w drodze do testów
    > DOD470W+ idzie. Natomiast poważnie rozważam zamontowanie kamer na obu
    > lusterkach.
    >
    > Auto to DAF XF 105 więc przynajmniej odpada częściowo problem montażu bo
    > lustro jest na pałąkach z kawałka okrągłej rury. Jakiś "bar mount" za
    > kilknaście złotych wystarczy.
    >
    > Wygląda to tak:
    > http://www.ecobaltic.lt/files/kebulo_dalys/veidrodzi
    ai/daf_veidrodis_jm3526eh4r.png

    > Pozostaje kwestia - jakie kamery kupić?
    >
    > Przede wszystkim taka kamerka musi być wodoodporna włącznie z
    > zachowaniem wodoodporności przy jednoczesnym byciu połączoną przewodem.
    > Przewód puści się razem z przewodami od lusterek albo nawet na zewnątrz
    > i wlot szparą od drzwi jak przewody od anten CB.
    >
    > FullHD raczej nie potrzebne ale 720p by było miło (aczkolwiek jeśli
    > rozwiązanie będzie tanie, dobre i proste to nie będę się mocno bronił
    > przed słabszą jakością).

    Małe, HD, zewnętrzne i wodoodporne tanie nie będzie:

    http://www.ctr.pl/produkty/kamery-ukryte-miniaturowe
    /axis-p1224-e.htm
    http://www.axis.com/pl/pl/products/axis-f-series

    > Zostaje kwestia - czy kamerka w stylu 'action cam' z kartą microsd czy
    > jakieś rozwiązanie z pudełkiem z dyskiem i rejestratorem wewnątrz auta a
    > kamerka jedynie jako goła kamera wyjściem video.

    Rejestratory:
    http://www.novuscctv.com/pl/products/310/NMS%20NVR%2
    0M5
    http://www.bcscctv.pl/category/rejestratory-sieciowe