    From: komar <k...@1...cc>
    Newsgroups: pl.regionalne.wroclaw,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka władza takie "Polskie drogi"
    Date: Fri, 21 Sep 2012 12:15:01 +0200

    W dniu 2012-09-20 15:32, 4CX250 pisze:
    > To jeszcze nic. W Limanowej artyści wymalowali linie na rozjechanym kocie.
    > http://limanowa.in/wydarzenia/news,9974.html
    >
    > Znajomy mi opowiadał że w jakiejś miejscowości w zimie kładli asfalt i na wiosnę
    okazało
    > się że nietrafili na podbudowę jakieś 1,5 metra i na wiosnę wszystko na roztopach
    się
    > zapadło. Chłop na polu swoim obsianym ozimą zastał asfalt.
    >
    > Tak się improwizuje w tuskolandii.
    >

    > Marek

    a mi kolega kolegi sąsiada babci siostry wuja opowiadał, że w Krakowie położyli tory
    tramwajowe na przejściu dla pieszych bo nie trafili w podkłady, a że ciemno było to
    myśleli, że dobrze kładą. No i teraz tramwaje muszą czekać na zielone światło dla
    pieszych, żeby przejechać na drugą stronę. Tory układał osobiście Tusk.