  • 21. Data: 2014-01-06 21:43:09
    Temat: Re: Jaka to linia energetyczna i minimalna odległość...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 21:30:08 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

    > A to nie jest jakis obowiazek energetykow ? Jesli obowiazek nie wpisany
    > do ksiegi wieczystej ...

    a to im przeszkadza?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2014-01-06 22:57:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 20:43:09 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a to im przeszkadza?

    Im nie, ale jak im wlasciciel nieruchomosci naliczy kary ...

    J.

  • 23. Data: 2014-01-06 22:59:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 22:57:20 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Im nie, ale jak im wlasciciel nieruchomosci naliczy kary ...

    pytanie co było w umowach.

  • 24. Data: 2014-01-06 23:16:01
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 06.01.2014 21:43, masti wrote:

    > a to im przeszkadza?

    To wynika z przepisów (a raczej z norm na które powołuje się śjakieś tam
    rozporządzenie) dotyczących budowy linii napowietrznych.

    Jakub Rakus

  • 25. Data: 2014-01-06 23:26:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 21:59:26 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > pytanie co było w umowach.

    Zapewne nic. I co wtedy ?

    J.

  • 26. Data: 2014-01-07 01:23:43
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Mhm. Ale masz jakieś wsparcie? Tylko wiesz, takie naukowe a nie na
    > poziomie "spisku chemtrails"?

    Ja tam nie wiem, czy aby to jest na pewno do końca bezpieczne (zdrowe)
    taka linia za oknem...

    Nie wiem też, czy "spisek chemtrails" jest fikcją czy prawdą.

    Wiem, że kilkadziesiąt lat temu była taka "teoria spiskowa sf o area
    51", którą to obecnie każdy może obejrzeć w google. Ale mało kogo to
    nauczyło ostrożności w ocenie "teorii spiskowych"...

    To taka uwaga na marginesie.

  • 27. Data: 2014-01-07 02:57:08
    Temat: Re: Jaka to linia energetyczna i minimalna odleg?o??...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 06 Jan 2014 14:28:47 +0100, krak <k...@o...pl> wrote:

    >Witam
    >zastanawiam się nad zakupem mieszkania, problem w tym że przed budynkami
    >biegnie linia energetyczna (110kv?)

    Zaproponuj polowe ceny :)

    http://hps.org/hpspublications/articles/powerlines.h
    tml

    pogogluj na high voltage line health impact

    A.L.

  • 28. Data: 2014-01-07 09:50:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 23:26:46 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Zapewne nic. I co wtedy ?

    to developer jak chce budować musi coś z tą linia zrobić. np. Zapłacić
    energetyce za jej schowanie. Co w tym dziwnego?

  • 29. Data: 2014-01-07 11:17:48
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-01-06 21:27, J.F. pisze:

    > Czyli na karuzeli krecic sie niezdrowo ?

    Jeśli tylko nie kręci się tak długo jak długo jest się wystawionym na
    ekspozycję tego pola magnetycznego od linii. Kto wytrzyma 12h na dobę na
    karuzeli kręcącej się z prędkością 50obr/sek? Ręka od góry!

    --
    Michał

  • 30. Data: 2014-01-07 11:20:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" laf4gt$o74$1...@d...me

    > a to im przeszkadza?

    ZTCW przeszkadzają kablowe (czyli doziemne)
    linie energetyczne, gdyż są kłopotliwe w obsłudze.
    Gdy byłem małym chłopcem nie można było zakopywać
    takich linii z uwagi na wysokie napięcie. Nawet
    średnie napięcia szły górą pomiędzy domami.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'