  • 11. Data: 2014-01-06 18:59:50
    Temat: Re: Jaka to linia energetyczna i minimalna odległość...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 17:02:41 +0100 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > "krak" 52caaf8d$0$2184$6...@n...neostrada.pl

    > IMO 2 razy po 110 kV.
    >

    > Bezpieczeństwo? IMO pytanie żartobliwe. Syczy, może ulec pęknięciu
    > izolator, szpeci...
    >
    > Pola elemagnetyczne to nie jest wszystko, co zagraża.
    >
    > Ale chyba takie linie można już chować pod ziemię.

    można ale trzeba chcieć. W tym wypadku developerowi się nie opłaca. Ale
    jak w Ursusie trzeba było zakopać by postawić kilka bloków to w moment
    zrobili

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-01-06 19:13:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.01.2014 17:24, Jack pisze:

    > No właśnie nie... Możesz mi wierzyć lub nie, ale przerabiałem ten temat
    > 3 lata temu czytając prawie wszystko co było wtedy dostępne. Składowa
    > elektryczna (wg różnych publikacji) nie ma negatywnego wpływu na
    > zdrowie, natomiast składowa magnetyczna MOŻE być odpowiedzialna za
    > białaczki u dzieci i za choroby neurodegeneracyjne u dorosłych przy
    > wieloletnim narażeniu na pola powyżej 0,5uT (zaledwie!). To, w jakiej

    Mhm. Ale masz jakieś wsparcie? Tylko wiesz, takie naukowe a nie na
    poziomie "spisku chemtrails"?

  • 13. Data: 2014-01-06 19:39:13
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    > można ale trzeba chcieć. W tym wypadku developerowi się nie opłaca. Ale
    > jak w Ursusie trzeba było zakopać by postawić kilka bloków to w moment
    > zrobili

    W moim miescie tak samo.
    Jak stację benzynową stawiali
    to wycieli kable nad nią wiszace
    i puścili ziemią.

  • 14. Data: 2014-01-06 19:43:27
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 2014-01-06 17:24, Jack wrote:

> [...]
    > białaczki u dzieci i za choroby neurodegeneracyjne u dorosłych przy
    > wieloletnim narażeniu na pola powyżej 0,5uT (zaledwie!). To, w jakiej

    Ziemskie pole magnetyczne to 20-60 ?T.
    A występuje dość stale;)

    pzdr
    bartekltg

  • 15. Data: 2014-01-06 19:51:27
    Od: Jack <J...@w...pl>

    Taaak... Nie mogło tu zabraknąć nieomylnego Andrzeja, reprezentującego,
    jak sądzę, interesy branży energetycznej.

  • 16. Data: 2014-01-06 19:57:15
    Od: Jack <J...@w...pl>

    > Ziemskie pole magnetyczne to 20-60 ?T.
    > A występuje dość stale;)

    Przeoczyłeś jeden, drobny szczegół - 50Hz

  • 17. Data: 2014-01-06 19:59:49
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 2014-01-06 19:57, Jack wrote:

    > Przeoczyłeś jeden, drobny szczegół - 50Hz

    Czyli z punktu widzenia chemii czy procesów
    atomowych stałe pole.

    pzdr
    bartekltg

  • 18. Data: 2014-01-06 20:07:39
    Od: Jack <J...@w...pl>

    Hmm.. Poczytaj jeszcze...
    Wg Ciebie podczerwień i gamma to to samo? Teoretycznie różni się tylko
    częstotliwością.

  • 19. Data: 2014-01-06 21:27:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 19:57:15 +0100, Jack napisał(a):

    > Przeoczyłeś jeden, drobny szczegół - 50Hz

    Czyli na karuzeli krecic sie niezdrowo ?

    I akurat te 50Hz takie szkodliwe ?

    J.

  • 20. Data: 2014-01-06 21:30:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 19:39:13 +0100, saskatchewan napisał(a):

    > W moim miescie tak samo.
    > Jak stację benzynową stawiali
    > to wycieli kable nad nią wiszace i puścili ziemią.

    A to nie jest jakis obowiazek energetykow ?
    Jesli obowiazek nie wpisany do ksiegi wieczystej ...

    J.