  • Data: 2011-08-30 16:30:22
    Temat: Re: Jaka stara tania lustrzanka?
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Aug 2011 23:51:35 +0200, "Paweł W."

    >Obawiam się, że nikt taniej nie będzie chciał sprzedać SPRAWNEGO
    >aparatu. W końcu zdjęcia robi.

    Za 800 zł to kupiłem używanego K100D, trzy lata temu, na gwarancji. Za
    4-5 letni podstawowy model więcej niż 500 zł bym nie dał, to jednak
    jest ryzyko.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish