  • Data: 2011-08-30 15:51:46
    Temat: Re: Jaka stara tania lustrzanka?
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-27 23:51, "Paweł W." pisze:

    > Obawiam się, że nikt taniej nie będzie chciał sprzedać SPRAWNEGO
    > aparatu. W końcu zdjęcia robi.

    Sam mam takiego zadbanego Pentaxa K100D ze śmieszną ilością nabitych
    klatek. Zupełnie nie widzę sensu pozbywać się go za takie grosze.
    Chociażby go zatyram duplikatorem, skanując domowe archiwum foto. Wątpię
    by z tych wypocin z Vili czy Zenita dało się wyciągnąć więcej niż 6mln.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.