  • 11. Data: 2012-04-03 15:19:43
    Temat: Re: Jaka stacja dokująca do laptopa
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-02 22:35, K wrote:

    > I na chuj ci ta stacja ?

    Takie pytania może zadać tylko osoba, która nie używała notebooka jako
    notebooka, czyli komputer przenośny.

    Jeden z typowych scenariuszy - komputer w pracy, komputer w domu. dwie
    stacje, z podpiętymi myszkami ew. tu lub tam monitor, transportujemy
    tylko notebook, wszelkie dodatki zostają. Ktoś kto przynajmniej raz
    zapomniał zasilacza, a to się musi zdarzyć na kilkaset odłączeń i
    podłączeń, to wie o czym pisze.

  • 12. Data: 2012-04-03 17:46:19
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Takie pytania może zadać tylko osoba, która nie używała notebooka jako
    > notebooka, czyli komputer przenośny.

    sądząc po słownictwie typowy ziom na dzielni co ma laptoka bo to taki lans
    tera jest...

    i jest tak dokładnie jak piszesz

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2012-04-03 18:04:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/04/2012 14:19, Rafal Lukawski wrote:
> [...]

    > tylko notebook, wszelkie dodatki zostają. Ktoś kto przynajmniej raz
    > zapomniał zasilacza, a to się musi zdarzyć na kilkaset odłączeń i

    Według kilku grupowych klaunów powinieneś mieć dwa komputery
    stacjonarne, bo od laptopowego ekranu krwawią oczy, od małej i
    nieergonomicznej klawiatury odpadają palce, a od temperatury obudowy
    laptopa kury przestają nieść jajka.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2012-04-03 18:12:02
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-03 18:04, kamil pisze:

> [...]
    > stacjonarne, bo od laptopowego ekranu krwawią oczy, od małej i
    > nieergonomicznej klawiatury odpadają palce, a od temperatury obudowy

    Typowe przyglupy co jakby im TVN wylaczyli to by pewnie zdychali gdzies
    pod plotem. Stacje dokujace wymyslil IBM dawno temu zeby mozna bylo np
    podlaczyc wieksza liczbe urzadzen bo ciezko bylo wtedy w laptopie
    zmiescic porty RS232 LPT i wiele innych ktore byly duze i nieporeczne
    zalatwialao to jedna zlacze w latopie i duzoi w stacji dodatkowo w
    stacji mozna bylo zamontowac wzykla karte PCI.
    Ale to bylo dawno temu kiedy nie bylo zlacz HDMI i USB. Dzisiaj to
    gadzet dla TVNowych przyglupow. Kupuja bo mysla ze beda trendi i kól.

  • 15. Data: 2012-04-03 18:27:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/04/2012 17:12, K wrote:

> [...]
    > Ale to bylo dawno temu kiedy nie bylo zlacz HDMI i USB. Dzisiaj to
    > gadzet dla TVNowych przyglupow. Kupuja bo mysla ze beda trendi i kól.

    Masz rację, ja zawsze podłączam mysz i zasilanie przez złącze HDMI.
    Fpisujmy miasta, kture też tak robiom!!!!!1111!11!!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2012-04-03 20:47:53
    Od: K <...@...c>

    > Masz rację, ja zawsze podłączam mysz i zasilanie przez złącze HDMI.
    > Fpisujmy miasta, kture też tak robiom!!!!!1111!11!!

    Slyszalem ze na mazowszu wiejskie chlopy tak robiom i jest git ale u nas
    na zachodzie uzywa sie od wielu lat myszek i klawiatur bezprzewodowych
    tak wiec nie trzeba ani kabli ani stacji przyglupujacych dla poldebili z
    TVNu.

  • 17. Data: 2012-04-03 21:16:46
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiec nie trzeba ani kabli ani stacji przyglupujacych dla poldebili z TVNu.

    Czy ty jesteś naprawdę takim debilem i nie rozumiesz, że ktoś może używać
    laptopa do czegoś innego niż pierdolenia farmazonów na forach?
    Nie rozumiesz, że są miejsca gdzie nie może być otwarta sieć i musisz wpiąć
    ten pieprzony wtyk ethernetowy, wtyk zasilający, DVI i cała reszta peryferii
    a ewentualnie można użyć sieci ale tylko 5GHz? Znajdż mi osprzęt proszę do
    tego. Już nie piszę o specjalistycznym osprzęcie przemysłowym bo nie dociera
    widzę, że laptopa można użyć poza domem i ogródkiem. Nie chce mi się
    wszystkiego co chwilę rozłączać i podłączać. Już 2 laptopy poszły na
    przemiał bo gniazdka im nie wytrzymały tylu razy dziennie rozpinania. Ba...
    jeden już ma dość odkładania na stację ale ten przeżył dwa bez stacji. Mam
    sprzęt mobilny, w biurze kładę na deskę i wciskając jeden guzik mam wszystko
    dostępne. W ułamek sekundy to rozłączam i idę w teren. Tak, czas jest dla
    mnie ważny. Ten sprzęt zarabia na siebie i stacja dokująca tylko
    udoskonaliła mi miejsce pracy. Jakby mi przeszkadzała to bym ją wyj..
    odstawił.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2012-04-03 21:29:27
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    K pisze:

> [...]
    > zalatwialao to jedna zlacze w latopie i duzoi w stacji dodatkowo w
    > stacji mozna bylo zamontowac wzykla karte PCI.

    Mój laptop ma np. tylko DSUB, dopiero podłączenie do stacji dokującej
    daje możliwość podłączenia monitora po łączu DVI-D. Laptop zabieram z
    biurka przynajmniej 2 razy dziennie. Jednym ruchem mam wszystko
    podłączone czyli:

    -zasilanie
    -monitor
    -ethernet
    -mysz
    -klawiatura
    -hub USB w monitorze.
    -audio

    Pewnie, da się żyć bez stacji dokującej, ale jestem gotów zapłacić za to
    by nie bawić się w kabelkologię.
    A z myszy bezprzewodowych już nie korzystam ze względu na większą masę.
    Jak dla mnie, bezprzewodowe są z powodu masy, mniej wygodne.

    Inna rzecz, że niektóre stacje dokujące są źle zaprojektowane. Np. moja
    do Tecry S11 pogarsza chłodzenie, przez blokowanie przepływu powietrza
    od spodu. Bardzo dobrze zaprojektowane są np. stacje dokujące do
    Fujitsu, te zabierają bardzo mało miejsca na dysku i wręcz poprawiają
    cyrkulację powietrza w laptopie (poprzez uniesienie obudowy).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2012-04-03 21:32:24
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-03 21:16, Irokez pisze:
> [...]
    > zarabia na siebie i stacja dokująca tylko udoskonaliła mi miejsce pracy.
    > Jakby mi przeszkadzała to bym ją wyj.. odstawił.

    Rozumiem ze chcesz w jakis sposob usprawiedliwic wlasne lenistwo ?

    Wiesz ze brak ruchu prowadzi do zawalow serca !

  • 20. Data: 2012-04-04 01:14:38
    Temat: [OT]Re: Jaka stacja dokująca do laptopa
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 03.04.2012 21:29, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    > -hub USB w monitorze.
    > -audio
    >
    > Pewnie, da się żyć bez stacji dokującej, ale jestem gotów zapłacić za to

    Skoro jesteśmy przy temacie - toshiba wymyśliła sobie dynadock, stację
    dokującą podłączaną przez usb3.

    Czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenie? Wyczytałem, że nie ma możliwości
    podłączenia 2 monitorów - prawda to czy fałsz? Jeżeli prawda - to
    znaczyłoby że stacja dokująca ma mniejsze możliwości niż laptop we
    własnej osobie (Toshiba Portege z830-10h).

    p. m.