  • 1. Data: 2012-04-02 11:46:11
    Temat: Jaka stacja dokująca do laptopa
    Od: " Mick" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Chciałbym kupić laptopa wraz ze stacją dokującą (do której podłączone byłyby
    na stałe monitor, mysz i klawiatura). Szukałem stacji dokujących i są tylko
    HP, a ja chciałbym kupić Samsunga. Czy laptop Samsung będzie pasować do stacji
    dokującej HP?

  • 2. Data: 2012-04-02 11:52:09
    Temat: Re: Jaka stacja dokująca do laptopa
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Mick nabazgrał(a):

> [...]
    > byłyby na stałe monitor, mysz i klawiatura). Szukałem stacji dokujących
    > i są tylko HP, a ja chciałbym kupić Samsunga. Czy laptop Samsung będzie

    Czy dziś jest 1 kwietnia ??

  • 3. Data: 2012-04-02 12:55:43
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Mick nabazgrał(a):

    > Czy dziś jest 1 kwietnia ??

    Moze pasowac ... kolorem :D

  • 4. Data: 2012-04-02 13:06:45
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 2.4.2012, Mick napisał(a):

> [...]
    > HP, a ja chciałbym kupić Samsunga. Czy laptop Samsung będzie pasować do stacji

    Nie. I nie każdy laptop da się "zadokować".
    Laptop musi posiadać stosowne złącze i z reguły ma dedykowaną stację
    dokującą (ewentualnie jakaś stacja jest przeznaczona dla kilku
    specyficznych modeli laptopa).

    BTW. Samsung też robi stacje dokujące - AFAIR pod nazwą P-Dock.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 5. Data: 2012-04-02 13:20:25
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Michal Lukasik nabazgrał(a):

> [...]
    > specyficznych modeli laptopa).
    > BTW. Samsung też robi stacje dokujące - AFAIR pod nazwą P-Dock.

    Dokładnie do 4 serii modelowych :)

  • 6. Data: 2012-04-02 16:03:51
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-02 11:46, Mick pisze:
> [...]
    > HP, a ja chciałbym kupić Samsunga. Czy laptop Samsung będzie pasować do stacji

    A ja chcialbym kupic laptopa z fontanna i akwarium ale nikt tego nie
    produkuje bo jest malo przydatne do pracy laptopa zreszta tak jak i
    stacja dokujaca.

  • 7. Data: 2012-04-02 16:11:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/04/2012 15:03, K wrote:

    > A ja chcialbym kupic laptopa z fontanna i akwarium ale nikt tego nie
    > produkuje bo jest malo przydatne do pracy laptopa zreszta tak jak i
    > stacja dokujaca.

    Obvious troll is obvious.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2012-04-02 21:32:52
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik " Mick" <1...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > byłyby na stałe monitor, mysz i klawiatura). Szukałem stacji dokujących
    > i są tylko HP, a ja chciałbym kupić Samsunga. Czy laptop Samsung będzie

    Są też do laptopów Dell...
    Ja mam Dell'a E6320 plus stację dokującą w biurze (monitor 24 cale plus
    reszta osprzętu do wygodnej pracy) i chwalę sobie i laptopa i stację.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2012-04-02 22:35:14
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-02 21:32, Irokez pisze:
> [...]
    > Ja mam Dell'a E6320 plus stację dokującą w biurze (monitor 24 cale plus
    > reszta osprzętu do wygodnej pracy) i chwalę sobie i laptopa i stację.

    I na chuj ci ta stacja ?

  • 10. Data: 2012-04-03 14:30:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "K" <...@...c> wrote in message news:jld2hu$25n$1@news.dialog.net.pl...

    > I na chuj ci ta stacja ?

    Choćby po to, aby mieć wygodę swobodnego odłączenia laptopa
    od plątaniny kabli gdy bierzesz go z biura jadąc np. do klienta
    kilka razy dziennie. Albo do tego, aby podłączyć do laptopa więcej
    urządzeń (np. 4 monitory) niż jest w stanie zmieścić się gniazdek
    wokół obudowy laptopa. Stacja dokująca jest względnie tania, moja
    kosztowała 5% ceny laptopa HP Elitebook 8760W a jest wygodna.
    Oczywiście że jak nic lub prawie nic do laptopa nie podłączasz to
    stacja nie jest dla Ciebie niezbędna, ale nie wiem po co te emocje?