    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka stacja dokująca do laptopa
    Date: Tue, 3 Apr 2012 07:30:16 -0500

    "K" <...@...c> wrote in message news:jld2hu$25n$1@news.dialog.net.pl...

    > I na chuj ci ta stacja ?

    Choćby po to, aby mieć wygodę swobodnego odłączenia laptopa
    od plątaniny kabli gdy bierzesz go z biura jadąc np. do klienta
    kilka razy dziennie. Albo do tego, aby podłączyć do laptopa więcej
    urządzeń (np. 4 monitory) niż jest w stanie zmieścić się gniazdek
    wokół obudowy laptopa. Stacja dokująca jest względnie tania, moja
    kosztowała 5% ceny laptopa HP Elitebook 8760W a jest wygodna.
    Oczywiście że jak nic lub prawie nic do laptopa nie podłączasz to
    stacja nie jest dla Ciebie niezbędna, ale nie wiem po co te emocje?