  • Data: 2015-01-08 21:50:52
    Temat: Re: Jaka sprezarke kupic ??
    Od: TM <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-08 o 20:09, k...@g...com pisze:
> [...]
    arka-6l-7element-i4934734069.html.

    > Miałeś pecha o ile historyjka nie jest zmyślona. ja nie miałem i od jakiś piętnastu
    lat morduję niskobudżetową sprężarkę z marketu i zabić jej nie mogą. A miała takie
    okresy w swoim życiu że klika lat pracowała co drugi dzień przez 10 i więcej godzin
    bez przerwy, podkręcona na 10 atmosfer. Oleju trochę zaczęła po tym morderczym
    okresie brać. Teraz jest do pompowania kół, do chłodzenia noża tokarskiego, do
    obdmuchiwania tokarki z wiórów, rzadko do lakierowania.
    Wiesz, już samo sugerowanie, że kłamię jest ...powiedzmy delikatnie,
    niegrzeczne. Ja nie napiszę o chłodzeniu noża tokarskiego powietrzem ze
    sprężarki, nawet na tokarce uniwersalnej, że to lekkomyślność i blaga ,
    no bo na karuzelówce to dopiero byłaby sztuka. Ale ad rem: piętnaście
    lat temu być może jedna na 10 sprężarek z marketu wytrzymywała takie
    obciążenie jak Twoja, ale pewnie zmyślasz :-).