  • 1. Data: 2011-02-08 18:36:35
    Temat: Jaka słuchawka z mikrofonem?
    Od: "AGA" <A...@A...pl>

    Witam!

    Jaką słuchawkę zakładaną na ucho z mikrofonem
    warto kupić? Chodzi o to by NIE były to 2 słuchawki
    zakładane na głowę.
    Ma służyć przede wszystkim przy korzystaniu ze Skype'a..
    Wydaje mi się, że możliwość ustawiania głośnośności
    na kablu jest wygodniejsze niż ciągłe ustawianie na
    ekranie komputera.

    Będę wdzięczna za Wasze opinie.

    Pozdrawiam
    AGA

  • 2. Data: 2011-02-08 18:51:05
    Temat: Re: Jaka słuchawka z mikrofonem?
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-02-08 19:36, AGA pisze:
    > Wydaje mi się, że możliwość ustawiania głośnośności
    > na kablu jest wygodniejsze niż ciągłe ustawianie na
    > ekranie komputera.

    taka jest tez moja opinia, mam sluchawki z glosnoscia na kablu i tylko
    tym steruje glosnoscia (w winie mam na maksa)

    --
    the_foe

  • 3. Data: 2011-02-08 22:13:57
    Od: "AGA" <A...@A...pl>

    > taka jest tez moja opinia, mam sluchawki z glosnoscia na kablu i tylko tym steruje
    glosnoscia (w winie mam na maksa)

    Dzięki za utwierdzenie mnie w tym przekonaniu.

    Może ktoś ostatnio kupił taką słuchawkę i może polecić, że warto kupić
    lub wręcz odwrotnie, podać czego zdecydowanie kupować nie warto.

    A czy warto kupić słuchawkę z mikrofonem bezprzewodową?
    Czy to się sprawdza, w szczególności przy Skype'ie?
    Wtedy komputer stacjonarny trzeba by wyposażyć w BT na USB
    (do audio). Ale z tym nie powinno być problemu

    Pozdrawiam
    AGA

  • 4. Data: 2011-02-08 23:57:17
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-08 23:13, AGA pisze:

> [...]
    > lub wręcz odwrotnie, podać czego zdecydowanie kupować nie warto.
    >
    > A czy warto kupić słuchawkę z mikrofonem bezprzewodową?

    Nie mam bezprzewodowej, ale też zamierzam kupić - na 2 uszy. I chodzić
    sobie z tym po mieszkaniu.

    > Czy to się sprawdza, w szczególności przy Skype'ie?

    Tak.

    > Wtedy komputer stacjonarny trzeba by wyposażyć w BT na USB
    > (do audio). Ale z tym nie powinno być problemu

    Kupiłam sobie takiego malutkiego, świetnego donka na allegro - za 3 zł +
    przesyłka. Razem ok.10 zł.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-02-09 11:06:08
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 08/02/2011 22:13, AGA wrote:

    > Dzięki za utwierdzenie mnie w tym przekonaniu.
    >
    > Może ktoś ostatnio kupił taką słuchawkę i może polecić, że warto kupić
    > lub wręcz odwrotnie, podać czego zdecydowanie kupować nie warto.

    Mam jakiegos creativa, na obydwa uszy ale dziala. Nie bardzo wiem co
    mozna o takiej sluchawce napisac, po prostu jest tania, ma mikrofon
    (zaskakujaco dobry) i costam w niej slychac, sprzet audiofilski to to
    nie bedzie.

    Zwracaj uwage na wylaczanie mikrofonu na kablu, przydatna rzecz.

    Kamil

  • 6. Data: 2011-02-09 13:12:06
    Od: "AGA" <A...@A...pl>

    > Nie mam bezprzewodowej, ale też zamierzam kupić - na 2 uszy. I chodzić sobie z tym
    po mieszkaniu.

    Może słuchawki z mikrofonem BT do komórki można by zastosować.

    > Tak.

    Skąd wiesz?

    > Kupiłam sobie takiego malutkiego, świetnego donka na allegro - za 3 zł + przesyłka.
    Razem ok.10 zł.

    Kupiłam takiego dongla za 20 zł na giełdzie.

    Pozdrawiam
    AGA

  • 7. Data: 2011-02-09 16:19:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-09 12:06, Kamil pisze:

> [...]
    > nie bedzie.
    >
    > Zwracaj uwage na wylaczanie mikrofonu na kablu, przydatna rzecz.

    Tylko, że ona pytała bodajże o bezprzewodową słuchawkę.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-02-09 16:21:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-09 14:12, AGA pisze:

    > Może słuchawki z mikrofonem BT do komórki można by zastosować.

    > Skąd wiesz?

    Bo mój brat ma.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-02-09 17:14:46
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 09/02/2011 16:19, animka wrote:

    > Tylko, że ona pytała bodajże o bezprzewodową słuchawkę.

    Pytala o sluchawke z regulacja glosnosci na kablu, ale jesli znasz
    jakies kable bezprzewodowe, chetnie poczytam.

    Kamil

  • 10. Data: 2011-02-09 17:42:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-09 18:14, Kamil pisze:

    > Pytala o sluchawke z regulacja glosnosci na kablu, ale jesli znasz
    > jakies kable bezprzewodowe, chetnie poczytam.

    Myślalam, ze chodzi jej o bezprzewodową z regulacją na tej słuchawce.
    Sorry.

    --
    animka