  • Data: 2009-01-14 06:59:23
    Temat: Re: Jaka przyszłoś ekranów TV? Pogadajmy na ten temat
    Od: pawell32 <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sofu napisał:

    > Ja po wyrzuceniue paru telewizorów z dobrymi jeszcze kineskopami pozostalem
    > przy GRUNDIGU 28 cali SONY VEGA 29 cali i 14 cali i jak na razie nie mysle
    > jeszcze kupowac telewizora z ekranem cieklokrystalicznym czy z plazmą. Dla
    > czego? Bo jeszcze chodza mi dobrze, jak sie cos zwali to naprawiam (zazyczaj
    > jakis zimny lut co pare lat sie pokarze.) Przetrwalem wysoka cene tych
    > "cienkich" TV. Teraz sa mysle lepsze technicznie do kupienia, za o wiele
    > mniejsza cene. TV gra u mnie na okragło nawet gdy nie patrze, z tym ze ja
> [...]
    jak chciałbyś przeczekać czas paneli ciekłokrystalicznych z nadzieją na
    nowe - hmmm można, a ile to lat szły kineskopy???
    chyba masz troszkę czasu do namysłu :-)
    nawiasem mówiąc większość z nas ma sentyment do starych, odchodzących
    technologii.
    ja też nie mogłem pogodzić się z odejściem mojego trinitrona 29 cali,
    albo monitora, który zajmował pół biurka, ale za to teraz pracuje na
    dwóch :-)

    pawell