  • Data: 2010-01-21 15:08:12
    Temat: Re: Jaka płyta główna i dysk dla grafika?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z 3d nie jestem zupełnie na bieżąco, więc skupię się na Szopie. Do obróbki
    > bitmap w wielkościach internetowych wystarczy P4. Do obróbki bitmap w
    > wielkościach A4-A3@300 dpi wystarczy E6600-8400. Do obróbki bitmap B2+ -
    > bierz najszybsze na co Cię stać, uwzględniając przedewszystkim takt, a nie
    > ilość rdzeni. We wszystkich przypadkach mowa komfortowej pracy.

    Używam bitmap wielkości Webowych i ew. A4 jednakże przy złożonych graficznie
    projektach procesor potrafi nieźle mulić. Wystarczy zastosować parę
    złożonych filtrów typu live (dym itp). Tak więc nie tylko wielkość obciąża
    CPU a nawet śmiem zaryzykować twierdzenie, że wielkość bitmap to dużo mniej
    istotny czynnik.

    W Twoim porównaniu zabrakło odniesienia do procesorów AMD. Generalnie są one
    szybsze w testach od Inteli jeśli porównywać klasę cenową. Tak przynajmniej
    wywnioskowałem z linku jaki zaproponował jeden z kolegów. Może coś źle
    interpretuję?