  • 11. Data: 2009-10-30 17:14:25
    Temat: Re: Jaka pamiec wybrac?
    Od: "kazio101" <k...@o...eu>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:hcf56k$3rp$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Zapytaj dzieciaka, przecież zajmuje się grafiką flash, wektorową i obróbką
    > zdjęć - więc pewnie wie, jaki jest związek między kartą graficzną a
    > uruchamianiem gier ;)
    >
    > sorki, MSPANC
    Dzieki, juz wszysto wiem.

    PS. Jak nie masz ochoty pomoc, to nie zasmiecaj grupy kpinami. MSPANC - wez
    na wstrzymanie i nie zachowuj sie tak na drugi raz.

  • 12. Data: 2009-10-30 22:17:24
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 16:08:02 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Użytkownik "kazio101" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > A po co dzieciakowi do gier 8 GB RAM bez akceleratora graficznego? W co ma
    > na tym grać?
    >
    > MN

    Zintegrowane grafiki na ATI (HD4200) mają całkiem sporą wydajność. W
    Crisisa może nie pogra (chociaż może w 640x480), ale n.p. HL2 ćwiczyłem w
    1280x800 i zupełnie płynnie szło.

  • 13. Data: 2009-10-30 22:30:07
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    Nie rusza mnie emocjonalnie Twoja odpowiedź :)

    Zadałeś pytanie w stylu: kupuję samochód osobowy, czasem podjadę nim po
    zakupy, czasem będę nim orał pole - i teraz pytanie: brać wersję
    3-drzwiową diesel czy 5-drzwiową benzyna?

    BTW Tekst "do gier, grafiki i internetu" zazwyczaj słyszę od
    specyficznego rodzaju klientów.

  • 14. Data: 2009-10-30 22:59:15
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    kazio101 pisze:
> [...]
    >
    > PS. Jak nie masz ochoty pomoc, to nie zasmiecaj grupy kpinami. MSPANC - wez
    > na wstrzymanie i nie zachowuj sie tak na drugi raz.

    Zapytał jak należało. To nie jest widocznie jakiś byle przygłup i wie co
    do czego.

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-10-31 20:10:25
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "kazio101" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Skladam kompa dla dziecka. [ciach]

    Ile let ma dziecko? Chłopiec czy dziewczynka? Gdzie się uczy?
    Bo z treści pytania wychodzi, że dziecko pracuje i lepiej się
    zna na komputerach od Pytającego :)))
    Aha - czy Pytający SAM będzie składał, czy tylko WYBIERAŁ?

    Feromon
    (też ojciec dzieci)

  • 16. Data: 2009-11-01 06:00:36
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    > Mozesz rozwinac?

    Rozwijam:

    Karty graficzne wbudowane w płytę - mają tragiczną wydajność przy
    wspomaganiu grafiki 3D. Oczywiście nie bez powodu: taka karta ma
    ograniczenia cenowe, zużycia prądu i ilości zajmowanego miejsca.

    Kupując komputer do gier - tych "poważnych", czyli wymagających ogromnych
    mocy obliczeniowych - nie można NIE KUPIĆ porządnej karty graficznej.

    Powinieneś więc zredukować koszt pamięci - 8 GB do niczego nie będzie
    potrzebne. 4 to i tak dużo i żadna gra nie wymaga więcej, a KONIECZNIE
    musisz wydać pieniądze na kartę graficzną. Choćby przeciętną, np. GF 9600 z
    512 MB RAM.

    Jeśli zabraknie Ci pieniędzy - tnij koszty procesora. 4 rdzenie to głównie
    marketing. Mało które gry umieją je wykorzystać. W efekcie gry mogą działać
    wolniej niż na tańszym dwurdzeniowcu z wyższym zegarem.

    Reasuumując: absolutnie nie próbuj kupować komponentów komputera "na
    przyszłość". Kupuj przeciętne konfiguracje, Potrzeba 4 GB RAM? - Kup 4!
    Wystarczą 2 rdzenie? - Kup 2! Masz wybór: taniej lub drożej? - Kup wariant
    tańszy! Często płaci się 50% więcej za 5-10% szybciej. "Na oko" i tak nie
    zauważysz różnicy. A jeśli zauważysz - uznasz, że nie była warta tylu
    pieniędzy.

    MN

  • 17. Data: 2009-11-01 15:16:39
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    a kupujący gdzie pracuje, bo mi się wydaje że w fabryce azbestu lub
    drutu kolczastego ??

  • 18. Data: 2009-11-01 21:37:05
    Od: "kazio101" <k...@o...eu>

> [...]
    > zna na komputerach od Pytającego :)))
    > Aha - czy Pytający SAM będzie składał, czy tylko WYBIERAŁ?

    Z jakiego jest znaku zodiaku jaki nosi rozmiar buta i jaki ma kolor oczu tez
    jest istotne dla sedna sprawy?

  • 19. Data: 2009-11-01 21:39:48
    Od: "kazio101" <k...@o...eu>

    Użytkownik "Gupik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    >a kupujący gdzie pracuje, bo mi się wydaje że w fabryce azbestu lub drutu
    >kolczastego ??

    Dzieki. Twoja blyskotliwa uwaga bardzo duzo wnosi do tematu. Ludzie nie
    pracujacy w fabrykach azbestu i drutu kolczastego przeciez nie pytaja jaka
    pamiec kupic do komutera.