  • 11. Data: 2012-02-28 13:56:42
    Temat: Re: Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    news:jiibai$4ce$1@inews.gazeta.pl...
    >Q nabazgrał(a):

    > Rozumiem twoje doświadczenie z 2 komuterami ale jak będziesz ich miał 200
    > tyś to zmienisz zdanie :)

    Masz 200 tyś komuterów? Łał :)

  • 12. Data: 2012-02-28 14:04:27
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Santana nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Masz 200 tyś komuterów? Łał :)

    Nie, ale tyle spokojnie się sprzedaje a ktoś musi je przygotować do
    produkcji tak żeby nie padły po tygodniu :)

  • 13. Data: 2012-02-28 18:02:34
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > W OC nie bede sie bawil (przynajmniej nie w najblizszym czasie)

    Procesor z "K" i brak overclockingu? Grzeszysz synu grzeszysz.(nawet na
    boxowym chłodzeniu można z niego wycisnąć dodatkowe megahertze).

  • 14. Data: 2012-02-28 18:04:46
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > Z goodramem nie trafisz, raz jest OK a raz się walą, ogólnie mało stabile
    > zwłaszcza jeśli chcesz je podkręcać.

    Na moich Asusie i GB są łącznie 4 moduły Goodrama i działają w pełni
    stabilnie. Więc jak widać kombinacja "problematyczna płyta" + "niestabilne
    pamięci" potrafi jednak działać poprawnie.

  • 15. Data: 2012-02-28 19:08:56
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Procesor z "K" i brak overclockingu? Grzeszysz synu grzeszysz.(nawet na
    > boxowym chłodzeniu można z niego wycisnąć dodatkowe megahertze).

    Z ciekawosci zobacze ile da sie wycisnac,
    ale tak zeby na boxowym nie przekraczal 60*C.
    Ponoc na tym tanim ASRocku dochodza
    nawet do 4.9GHz przy zewn. grafie
    i do 4.7GHz przy hd3000 - az ciezko uwierzyc :).

  • 16. Data: 2012-02-29 07:42:46
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    maX nabazgrał(a):

> [...]
    > stabilnie. Więc jak widać kombinacja "problematyczna płyta" +
    > "niestabilne pamięci" potrafi jednak działać poprawnie.

    A czy ja powiedziałem że to nie działa ? powiedziałem że bywają problemy bo
    to low-end. Do low-end kompów też daję goodramy bo mają najlepszy stosunek
    jakości do ceny.

    Przy okazji jak by coś się wieszało na Asusie to podnieść napięcie dla
    pamięci, często pomaga :)

  • 17. Data: 2012-02-29 15:08:17
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-29, o godz. 08:42:46
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Przy okazji jak by coś się wieszało na Asusie to podnieść napięcie
    > dla pamięci, często pomaga :)

    Ale nie zawsze ;-) Mam płytkę AT3IONT-I i mimo cudowania tylko jedne z
    4 posiadanych różnych pamięci 2x2GB chodzą stabilnie.

    Zdrówko

  • 18. Data: 2012-02-29 15:50:39
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20120229160817.2fbe5f6b@babcia-workstation...

    Na moim kompie to nie do pomyślenia, niezależnie od płyty :)

    > Ale nie zawsze ;-) Mam płytkę AT3IONT-I i mimo cudowania tylko jedne z
    > 4 posiadanych różnych pamięci 2x2GB chodzą stabilnie.

    Na moim Asusie 785 działają prawidłowo 2 rózne Goodramy 2 GB (jeden
    jednostronny, jeden dwustronny).