  • 71. Data: 2010-09-08 15:52:30
    Temat: Re: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i683a0$guc$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2010-09-08 15:28, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    > ^^^^^^^ ^^^
    >
    > Ja wiem, że interface TT jest wygodniejszy, Ty uważasz, że jest dokładnie
    > odwrotnie :)

    Nic z tych rzeczy, odwrotnie.

    EOD ma sens. ;-)

  • 72. Data: 2010-09-08 20:10:39
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:i67vhr$5sa$1@news.onet.pl...

    > Skórkę TomToma można sobie włączyć w wielu programach z I-go na czele.
    > I masz plusy I-go, brak minusów TomToma i wygląd który tak lubisz. ;-)

    He he he, widać, ze jesteś gadżeciarzem i dla Ciebie liczy się tylko wygląd,
    bo TT w odróżnieniu od innych nawigacji jest prosty, wręcz prymitywny, ale
    za to bardzo funkcjonalny, szybki i bije konkurencję funkcjami, które
    wymienił Marek. I to właśnie jest siła tego oprogramowania.

    > Już sensowniejsze byłyby komunikaty głosowe z nazwami ulic którymi masz
    > jechać, masz to w TomTomie? ;-)

    Nie potrzeba, bo z TT trudno jest przeoczyć skrzyżowania czy zjazdy, co
    nagminnie zdarza mi się w AM tylko ze względu popierdzielonej funkcji zmiany
    skali. Parametry już zmieniałem w cały świat i nie potrafię znaleźć
    najbardziej optymalnych. W TT na ustawieniach fabrycznych jest idealnie. Tak
    samo idealnie w TT widać krzywizny dróg i jadąc nawet w nocy odczuwa się
    idealne przełożenie tego co widać na ekranie na to co jest przed samochodem.
    W AM już nie raz bym się wpakował na łukach czy zakrętach, których nijak nie
    można ocenić na podstawie nawigacji przed wjazdem na dany łuk.

  • 73. Data: 2010-09-08 20:13:13
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:i6831h$gie$1@news.onet.pl...

    > Subiektywne cholernie może być.
    > Np. uważasz że lepszy i wygodniejszy jest user interface TomToma, a ja
    > wiem że jest dokładnie odwrotnie.

    Ależ nie jest wygodniejszy. Wręcz przeciwnie jest trochę zakręcony, choć
    jeszcze bardziej popierniczony jest interface AM.

  • 74. Data: 2010-09-09 18:57:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Sep 2010 12:21:41 +0200, w <i62fbl$4dh$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Z przekraczaniem granicy na ten przykład.

    Nie przejmuj się. Dalej ma z tym problemy.

  • 75. Data: 2010-09-09 19:00:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Sep 2010 10:56:53 +0200, w <i62act$lm3$1@news.onet.pl>, "Plumpi"

    > Ustawienia tras AM to totalne nieporozumienie

    Myślę, że problem raczej tkwi w użytkowniku.
    Akurat AM umożliwia bardzo dokładną personalizację preferencji trasy.
    Nawet zbyt mocną i potem są problemy :).

    A routing w AM akurat jest całkiem niezły.

  • 76. Data: 2010-09-09 19:03:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 3 Sep 2010 08:53:05 +0200, w <i5q60f$qgh$1@news.task.gda.pl>, "Jacek"
    <m...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > pamięci na karcie SD przy trasach poza Polską pisze komunikat "za mało
    > pamięci". Ogólnie zraziłem się do tej marki i chcę kupić coś lepszego.
    > Potrzebuję nawigację typowo do samochodu, chętnie z funkcją zestawu
    > głośnomówiącego do telefonu.
    > Ponieważ pracujemy w serwisie więc potrzebna jest też funkcja zapisania tras
    > tak, jak się jechało faktycznie i żeby GPS potrafił odtworzyć trasę. Są
    > wogóle nawigacje, które to potrafią?
    > Nie chcę wydać więcej, jak 1000-1200 zł.
    > Co sądzicie o GPS Navroad NR560BF? Wstępnie mi się podoba (na obrazkach i z

    Jeżeli na Polskę to Automapa lub Mapamap.

    Jeżeli na Europę to Igo8 z mapami Teleatlasa.

    Niech Cię Bój chroni przed mapami Navteqa (przynajmniej na Europę Wschodnią) i
    TomTomem :).

    PS. Mapy Europy są generalnie od 2 dostawców -- Navteqa i Teleatlasa, dlatego
    przed zakupem dowiedz się jakie urządzenie ma mapy (jakiego dostawcy).

  • 77. Data: 2010-09-09 19:07:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 8 Sep 2010 20:10:39 +0200, w <i68jj1$ql$1@news.onet.pl>, "Plumpi"

> [...]
    > za to bardzo funkcjonalny, szybki i bije konkurencję funkcjami, które
    > wymienił Marek. I to właśnie jest siła tego oprogramowania.

    Jest jak DOS przy Windows.
    Większość braków interface'u (a jest ich mnóstwo) da się przeżyć, ale brak
    możliwości z marszu przesuwania ekranu to już dno.

  • 78. Data: 2010-09-09 19:09:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 08 Sep 2010 14:37:06 +0200, w <i6801b$7b0$1@news.onet.pl>, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > 5 lat temu, kiedy mapy PL w TT to było 20% pokrycia?

    Za to teraz to nanoszą 20% zmian dróg...

  • 79. Data: 2010-09-10 19:20:28
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> napisał(a):

    >Jeżeli na Europę to Igo8 z mapami Teleatlasa.
    >
    >Niech Cię Bój chroni przed mapami Navteqa (przynajmniej na Europę Wschodnią) i
    >TomTomem :).

    Zweryfikuj swoje dane sprzed paru lat.

    Akurat Teleatlas jest teraz bliski dna - pozamykali biura terenowe i
    wszelakie uaktualnienia prawie nie istnieja.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 80. Data: 2010-09-10 20:07:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Sep 2010 19:20:28 +0200, w
    <h...@4...com>, Piotr Wasil <a...@n...www>
    napisał(-a):

    > Zweryfikuj swoje dane sprzed paru lat.

    Nie ma co weryfikować. Jest lepiej, ale bez problemu można przejechać sobie
    autem przez przełęcz (to samo dotyczy np. Czech).

    > Akurat Teleatlas jest teraz bliski dna - pozamykali biura terenowe i
    > wszelakie uaktualnienia prawie nie istnieja.

    No jakieś tam są. Chyba od samych użytkowników, bo w mapach TomToma nie ma ani
    ładu ani składu w nowościach.