    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Date: Wed, 8 Sep 2010 20:10:39 +0200
    <i5r94b$f5k$1@news.onet.pl> <i626dp$9ni$1@news.onet.pl>
    <i626o5$aoi$1@news.onet.pl> <i62aau$lg2$1@news.onet.pl>
    <i62amp$mhd$1@news.onet.pl> <i62e04$utt$2@news.onet.pl>
    <i62fbl$4dh$1@news.onet.pl> <i62knd$ijb$1@news.onet.pl>
    <i62l99$lk1$1@news.onet.pl> <i62obh$ujf$1@news.onet.pl>
    <i62of6$v9t$1@news.onet.pl> <i62ovi$fr$1@news.onet.pl>
    <i62p3a$1dk$1@news.onet.pl> <i64kmt$gl3$1@news.onet.pl>
    <i655ct$ufd$1@news.onet.pl> <i6581n$727$1@news.onet.pl>
    <i658s3$9mi$1@news.onet.pl> <i65b28$ggo$1@news.onet.pl>
    <i65d7g$mcg$1@news.onet.pl>
    <c...@a...googlegroups.com>
    <i67tcg$us2$1@news.onet.pl> <i67v3v$4h0$1@news.onet.pl>
    <i67vhr$5sa$1@news.onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i67vhr$5sa$1@news.onet.pl...

    > Skórkę TomToma można sobie włączyć w wielu programach z I-go na czele.
    > I masz plusy I-go, brak minusów TomToma i wygląd który tak lubisz. ;-)

    He he he, widać, ze jesteś gadżeciarzem i dla Ciebie liczy się tylko wygląd,
    bo TT w odróżnieniu od innych nawigacji jest prosty, wręcz prymitywny, ale
    za to bardzo funkcjonalny, szybki i bije konkurencję funkcjami, które
    wymienił Marek. I to właśnie jest siła tego oprogramowania.

    > Już sensowniejsze byłyby komunikaty głosowe z nazwami ulic którymi masz
    > jechać, masz to w TomTomie? ;-)

    Nie potrzeba, bo z TT trudno jest przeoczyć skrzyżowania czy zjazdy, co
    nagminnie zdarza mi się w AM tylko ze względu popierdzielonej funkcji zmiany
    skali. Parametry już zmieniałem w cały świat i nie potrafię znaleźć
    najbardziej optymalnych. W TT na ustawieniach fabrycznych jest idealnie. Tak
    samo idealnie w TT widać krzywizny dróg i jadąc nawet w nocy odczuwa się
    idealne przełożenie tego co widać na ekranie na to co jest przed samochodem.
    W AM już nie raz bym się wpakował na łukach czy zakrętach, których nijak nie
    można ocenić na podstawie nawigacji przed wjazdem na dany łuk.