  • 11. Data: 2010-09-03 15:00:38
    Temat: Re: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-03 14:57, Michał Gut pisze:

    > zdaje sie ze mam taka sama (musze sprawdzic - ale soft ten sam na
    > bank....bo mio...). odradzam, strasznie sie nawpienialem bo nie
    > rozpoznaje poprawnie rond a an niektorych wiaduktach potrafi zrobic sito
    > z mozgu...
    >
    > to co mi sie dobrze sprawdza to stary lark do ktorego wgralem mape
    > navigo 9i ktora byla dodawana do mgazynu logo - swietne. kosztowalo moze
    > z 7 czy 9 pln ale naprawde fajna mapka za ta cene

    Ja mówię o urządzeniu i jego możliwościach, kwestia mapy to kwestia
    gustu, można na to urządzenie wgrać praktycznie wszystko co jest
    dostępne na rynku, jeśli chodzi o samo urządzenie uważam je za bardzo
    dobre w stosunku cena/możliwości.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 12. Data: 2010-09-03 16:56:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zastanów się na MIO MOOV 500. Urządzenie tanie, w komplecie mapa MIO na
    > Polskę,

    A co to jest konkretnie mapa "Mio"?
    Bo ta firma map nie robi.

  • 13. Data: 2010-09-03 17:27:25
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-03 16:56, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co to jest konkretnie mapa "Mio"?
    > Bo ta firma map nie robi.

    A MioMap to niby co? Arkusz kalkulacyjny? ;) Aplikacja nawigacyjna,
    owszem jest to klon iGo ale każda firma nazywa to po swojemu, AutoMapa
    to też Targeo...

  • 14. Data: 2010-09-03 17:51:17
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Masz częściowo rację. Faktycznie jest pl.rec.gps ale to też mało aktywna
    grupa - jeden post na dwa dni.
    Jacek

  • 15. Data: 2010-09-03 18:34:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A MioMap to niby co? Arkusz kalkulacyjny? ;) Aplikacja nawigacyjna,

    No właśnie.
    A nie mapa.

    > owszem jest to klon iGo ale każda firma nazywa to po swojemu,

    Nie ważne jak ktoś sobie coś nazywa, tylko czyje ma mapy.
    Bo one się różnią jakością.

  • 16. Data: 2010-09-03 18:52:26
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-03 18:34, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > No właśnie.
    > A nie mapa.

    > Nie ważne jak ktoś sobie coś nazywa, tylko czyje ma mapy.

    Jak zaczniemy się łapać za szczegóły to wiesz, owszem nazwa mało ważna,
    dla mnie bardzo ważne o ile nie najważniejsze to intuicyjność obsługi,
    Mio i Auto@ bardzo ok się obsługują i prowadzą, natomiast TomTom to dla
    mnie całkowity koszmar jeżeli chodzi o logikę obsługiwania...

  • 17. Data: 2010-09-03 19:01:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > dla mnie bardzo ważne o ile nie najważniejsze to intuicyjność obsługi, Mio

    Dalej nie rozumiesz.
    I-go posiada mapy Polski od 3 różnych producentów: Emapy, Navteqa i
    TeleAtlasa.
    Ich jakość mniej więcej w tej kolejności się prezentuje.
    Emapy używać nie warto, szkoda czasu na jeżdżenie po różnych duktach
    leśnych, TeleAtlasa jak najbardziej warto.
    Dlatego jak już piszesz o producencie mapy, to wypadałoby napisać konkret,
    tzn, jaki to producent.

  • 18. Data: 2010-09-03 19:12:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 3 Sep 2010 17:51:17 +0200, Jacek wrote:
    >Masz częściowo rację. Faktycznie jest pl.rec.gps ale to też mało aktywna
    >grupa - jeden post na dwa dni.

    POza tym tam polowa jest niezainteresowana nawigacjami samochodowymi,
    a za to jest silne lobby Garmina :-)

    J.

  • 19. Data: 2010-09-03 19:38:18
    Temat: Re: Jakš nawigację GPS polecacie.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 19:12:17 +0200, J.F. napisał(a):

    > POza tym tam polowa jest niezainteresowana nawigacjami samochodowymi,
    > a za to jest silne lobby Garmina :-)

    To już dawno nie jest prawda.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2010-09-03 20:30:13
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-03 19:01, Cavallino pisze:
> [...]
    > leśnych, TeleAtlasa jak najbardziej warto.
    > Dlatego jak już piszesz o producencie mapy, to wypadałoby napisać

    Dobra masz rację, ale powiedz mi ilu użyszkodników urządzeń
    nawigacyjnych zna dokładnie jaka firma używa jakich map? Dla 50% ogółu
    jedyne co ma znaczenie to nazwa firmy: Manta, Lark, Garmin itd, kolejne
    40% rozróżni że jeszcze jest cos takieo jak iGo, TomTom, Auto@, Mio itd.
    a dopiero na koniec są Ci którzy dokładnie śledzą temat GPS i wiedza
    który producent urządzenia z którym producentem mapy spółkuje. Ja
    podchodzę do wyboru nawigacji jako do wyboru urządzenia które da mi
    takie możliwości jakie potrzebuję, to jaką aplikację z jakimi mapami
    zainstaluje to już inna kwestia, byle urządzenie pozwoliło na coś takiego.