  • 21. Data: 2010-09-04 01:06:15
    Temat: Re: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 17:51:17 +0200, Jacek napisał(a):

    > Masz częściowo rację. Faktycznie jest pl.rec.gps ale to też mało aktywna
    > grupa - jeden post na dwa dni.

    z pms jak odsiejesz wszystkie posty offtopicowe i wszelakie chamskie
    pyskówki (chocby nawet w temacie) zostanie w zasadzie tyle samo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 22. Data: 2010-09-05 17:25:27
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Najczęstsze kłamstwo w internecie - "szukałem ale nie znalazłem"
    > pl.rec.gps

    > jeszcze masz do wyboru w takim razie pl.rec.turystyka, pl.rec.lotniarstwo,
    > pl.rec.zeglarstwo i pewnie kilkanaście innych - tam też znaczny procent
    > używa gps.
    > Tu pewnie sporo ludzi robi zdjęcia i używa komórek - porozmawiamy o tym
    > jaki telefon wybrać i jak zrobić dobrą fotkę HDR?
    > Nie masz przypadkiem grzybicy stóp? Nie krępuj się, zapytaj, pewnie sporo
    > osób tutaj miało.

    Oraz grupę pl.misc.samochody , na któej przebywają osoby, które używały,
    używają lub też będą używać nawigacji GPS.
    Żeby było śmieszniej to właśnie najczęściej kierowcy kupują i użytkują
    nawigacje. Ponadto nawigacja samochodowa raczej nie nadaje się do celów
    turystyki pieszej czy lotniarstwa. Tak więc chyba najlepsze opinie na temat
    nawigacji samochodowych można uzyskać od użytkowników takich nawigacji,
    czyli kierowców.
    Zatem po co to chamstwo i aluzje ?
    Nie chcesz udzielić informacji to nie udzielaj i nie zaśmiecaj netu swoimi
    dywagacjami czy jest to odpowiednia grupa dyskusyjna czy też nie i nie pisz,
    że ktoś jest kłamcą. Wybacz też, ale pl.rec.turystyka, pl.rec.lotniarstwo,
    pl.rec.zeglarstwo także nie są grupami odpowiednimi do zadawania pytań na
    temat nawigacji.

  • 23. Data: 2010-09-05 17:26:37
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > z pms jak odsiejesz wszystkie posty offtopicowe i wszelakie chamskie
    > pyskówki (chocby nawet w temacie) zostanie w zasadzie tyle samo.

    To po co tworzysz te chamskie pyskówki ?

  • 24. Data: 2010-09-05 20:15:44
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Pomijając cały ten offtop mieniący się niżej i odsyłanie na inne
    martwe grupy poleci ci TomToma bo przetestowalem już wszystko i po
    prostu jest najlepszy.
    Szybki, prosty i czytelny interfejs. Dobra mapa i nie robi błedów albo
    robi je bardzo rzadko przy wytyczaniu nawet bardzo skomplikowanych
    tras. Wcale nie jest dużo mniej dokładna od AM która ma tylko w
    reklamie 99% pokrycia. Prawie codziennie napotykałem wioske ktora na
    automapie nie miała żadnego adresu. Do tego często głupieje i wysyła
    cie niesamowitymi objazdami mimo prostej drogi do celu. TT naprawde
    wypada dużo lepiej.

  • 25. Data: 2010-09-05 23:17:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Pomijając cały ten offtop mieniący się niżej i odsyłanie na inne
    >martwe grupy poleci ci TomToma bo przetestowalem już wszystko i po
    >prostu jest najlepszy.

    Najgorszy.

    >Szybki, prosty i czytelny interfejs.

    Nie prosty, tylko prostacki i nie czytelny, tylko prymitywny.
    Fajne to było, ale naście lat temu.
    Od tego czasu wygląd się nie zmienił, a gusta większości ludzi i owszem.

  • 26. Data: 2010-09-06 09:49:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-03 18:52, *Lewis* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > TomTom to dla mnie całkowity koszmar jeżeli chodzi o logikę obsługiwania...

    Tak się zwykle kończy spółkowanie z AM. Większość "świeżaków" po
    równoczesnym kontakcie z AM i TT wybiera TT - test na 8 już userach
    (jeden został przy AM). Ja zaczynałem od AM (wersja 3.x) i po poznaniu
    TT od razu wymusiłem kupno licencji na ten soft i mapy - najpierw na
    PDA, teraz z konieczności na PNA.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 27. Data: 2010-09-06 09:54:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-05 23:17, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]

    > Fajne to było, ale naście lat temu.
    > Od tego czasu wygląd się nie zmienił, a gusta większości ludzi i owszem.

    Czego Ci tam brakuje? - skórek, animowanych ikonek, a może jakiejś
    funkcjonalności?

  • 28. Data: 2010-09-06 09:54:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2010-09-03 18:52, *Lewis* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Tak się zwykle kończy spółkowanie z AM.

    Nie.
    Dla mnie TomTom był pierwszym programem nawigacyjnym który posiadałem i to
    licencją.
    Był do tego stopnia niestrawny, że jak tylko zobaczyłem soft konkurencji
    (nie tylko AM), nawet bez licencji, to z miejsca umiałem go obsługiwać
    lepiej niż TomToma po tygodniowych bojach.

  • 29. Data: 2010-09-06 10:08:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Czego Ci tam brakuje?

    Wyrzucenia tego interfejsu do kosza w całości i zastąpienia go nowym.
    Pudrowanie syfa skórkami nic nie pomoże, dopóki nie zmieni się idea.

  • 30. Data: 2010-09-06 10:52:17
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-06 10:08, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Wyrzucenia tego interfejsu do kosza w całości i zastąpienia go nowym.
    > Pudrowanie syfa skórkami nic nie pomoże, dopóki nie zmieni się idea.

    Czyli nic nie brakuje, tylko forma nie taka jak trzeba?