    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka nawigacja PL+EU
    Date: Wed, 10 Mar 2010 10:48:29 +0100

    Dnia 2010-03-10 00:02, *Bartek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Dawno i nieprawda.

> [...]
    > problemy. nie zdazylo mi sie bym byl w miejscu w ktorym byly problemy. mam
    > go od ponad roku.
    >
    > krewny uzywa tomtoma i pracuje jako przedstawiciel firmy, smiga po calej
    > polsce dzien w dzien. jest zadowolony.
    >
    > porownanie mialem okolo rok temu do aktualnej gp mapy i mapamap,
    > i wypadal tomek znacznie lepiej. dlaczego? niewiem.
    >
    > aha, nie ogladam map jakie tomtom gdzies tam prezentuje - uzywam nawigacji.
    >
    > ja bym wybieral miedzy tomtomem a automapą, tomtoma dostalem i sprawdzil sie
    > wysmienicie, poza tym obsluga nam bardzo pasuje. proste, solidne urzadzenie.

    Dodam jeszcze, że rzeczywiście wydania 825, 830 i 835 nie wniosły nic
    ciekawego, na 840 już się trochę braków pojawiło plus mocno wzbogaciła
    się baza adresowa, 845 (z końca lutego) to jeszcze więcej dodanych
    odcinków dróg. Nie można napisać, ze wszystko już w TT jest, bo brakuje
    kilku w miarę świeżych obwodnic, ale błędów jest bardzo mało i zgubić
    się z TT nie da rady :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l