  • Data: 2010-04-22 16:16:34
    Temat: Re: Jaka mocna, ale pasywna grafika z CUDA?
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces latet <l...@s...pl> zwrócił błąd:

    > Nie wiem... o ile wydajniejsze jest 9800GT od 9600GT? Z tego co widzę w sieci,
    > to różnica niekoniecznie jest znacząco odczuwalna.
    > GT240 też nie powala wydajnością...
    >
    > Chyba jeszcze za wcześnie na przesiadkę...

    Znaczącą różnicę w CUDA będziesz miał od GTX260 w górę. 9600 GSO który
    ma 96 stream processorów jest mocniejszy od zwykłej 9600 GT w niektórych
    testach, ale nie we wszystkich (w niektórych jest słabszy) i nie tak
    dużo jak można oczekiwać. Od GTX260 jest na tyle słabszy, że gry z CUDA
    PhysX szybciej działają kiedy sam GTX je obsługuje niż kiedy 9600 GSO
    robi za PhysX. 9800 GT daje kopa w niektórych grach, jakichś trzech, ale
    niewielkiego. Programy wideo używają więcej mocy do obliczeń niż gry,
    więc zyskają bardziej, ale dopiero od czegoś o wydajności GTX260 będzie
    to opłacalne. A tego pasywnego nie ma. I coolera pasywnego też nie ma.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8