  • Date: Sun, 02 Jan 2011 19:41:43 +0100
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka mala plazma?

    W dniu 2011-01-02 14:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Trochę off-topic, bo pytam o telewizor.
    > Myślę o małej plaźmie.
    > Telewizorów LCD nie lubię (artefakty itp.).
    > Potrzebny wbudowany tuner cyfrowy (do odbioru z Pałacu Kultury / Raszyna).
    > Rozmiar ekranu z tych najmniejszych.

    Ze względu na problemy technologiczne w produkcji plazm, na chwilę
    obecną brak możliwości wykonania matryc mniejszych niż 37" na skalę
    seryjną. Powiedz mi jakie będą artefakty na TV, który będzie wyświetlał
    sygnał cyfrowy?
    BTW, wziąłeś pod uwagę, że plazma grzeje się znacznie bardziej i ciągnie
    też sporo więcej prądu od LCD, nie wspominając już o tzw "duchach" na
    statycznym obrazie (technologia poszła nieco do przodu i ekran statyczny
    co jakiś czas jest przesuwany o trochę, ale te trochę, to czasami zbyt
    mało)?