  • Data: 2019-03-05 17:03:44
    Temat: Re: Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Tue, 5 Mar 2019 12:51:20 +0100, w
    <5c7e6309$0$523$65785112@news.neostrada.pl>,

    >Skoro na Ace 2 jest Pie, to podejrzewam, że Ace 3 też można
    >zaktualizować.

    Ogolnie Samsung juz zaprzestal aktualizacji tego modelu,
    ale zainstalowac cos alternatywnego ... musze sprobowac.

    Ale jesli dobrze zgaduje i o RAM chodzi ... cos wspolczesnego zostawi
    programom wieksza ilosc z tego 1GB ?

    J.