  • 21. Data: 2010-10-12 13:08:47
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, pr?dko???!
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-10-12 13:02, CeSaR pisze:
    > "Wed?ug wst?pnych ustale?, transporter, kt?ry wyprzedza? ?wiadka, w g?stej
    > mgle nie m?g? z wi?kszej odleg?o?ci dostrzec nadje?d?aj?cej z naprzeciwka
    > bia?ej ci?ar?wki."
    Czyli nie prędkość ale brak widoczności. I ja właśnie o tym.

    > Skoro nie m?g? to gdzie si? pcha??
    Ano.

    > Ja dzi? rano przejecha?em 250km i momentami mg?y nie by?o. I jako? nie za
    > specjalnie mi przychodzi?o do g?owy kozaczenie i wyprzedzanie wszystkiego co
    > przede mn?.
    Dzielny jesteś. ;-)
    A tak poważnie, to nikt rozsądny w warunkach braku widoczności nie
    podejmuje tak ryzykownego manewru. Niestety nie wszyscy są rozsądni co
    widać w omawianym przypadku. Tylko, że ten brak rozsądku niewiele miał
    wspólnego z prędkością.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 22. Data: 2010-10-12 13:08:54
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, prędkość?!
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    On 12.10.2010 12:40, CeSaR wrote:

    > W zasadzie można było postawić orzechy przeciw dolarom że pierwszy w wątku o
    > wypadku odezwie się KIAvallino i z antykapeluszniczym zacięciem utrzymywać
    > będzie, że prędkość nie była jakąkolwiek przyczyną wypadku i takiej a nie
    > innej ilości ofiar.

    Oczywiste jest zę prędkość nie była tu przyczyną dużej ilości ofiar -
    nie prędkość, lecz nagła jej utrata ;)

    Adam Kłobukowski

  • 23. Data: 2010-10-12 13:09:58
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > "R2r" <b...@m...net.pl> wrote in message

    > Skoro wyprzedzal, znaczy ze jechal szybciej od reszty. A skoro jechal
    > szybciej, to predkosci nie dostosowal i byla nadmierna. Czego tu nie
    > rozumiec?

    ale skąd wiesz że wyprzedzał
    to tylko jedna z hipotez. gdzie pojazd wyprzedzany??

  • 24. Data: 2010-10-12 13:12:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości news:

    > to tylko jedna z hipotez. gdzie pojazd wyprzedzany??

    Już go mają.
    Pytanie jaki był jego udział w tym wypadku?

  • 25. Data: 2010-10-12 13:19:52
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 13:02:34 +0200, CeSaR napisał(a):

    > Ja dziś rano przejechałem 250km i momentami mgły nie było. I jakoś nie za
    > specjalnie mi przychodziło do głowy kozaczenie i wyprzedzanie wszystkiego co
    > przede mną. I z tego co zauważyłem - było to zachowanie własciwe większości
    > kierowców dookoła mnie.

    I przez taką bandę kapeluszników są wypadki. Za chwilę Cavalino walnie Ci
    PLONKA.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 26. Data: 2010-10-12 13:19:58
    Od: "PH" <P...@p...news>

    wiadomości news:i91fqt$2l1$1@news.onet.pl...

    > Już go mają.
    > Pytanie jaki był jego udział w tym wypadku?
    jakiby nie był to nie zatrzymał się do pomocy a raczej nikt mu nie uwierzy
    że nie widział wypadku

  • 27. Data: 2010-10-12 13:21:48
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 12:57:13 +0200, kogutek napisał(a):

    > On jest idiotą licencjonowanym. Na dodatek nie ma samochodu.

    On nie, ale tatuś kupił Ceeda z 7-letnią gwarancją :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 28. Data: 2010-10-12 13:22:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i91fqt$2l1$1@news.onet.pl...

    > jakiby nie był to nie zatrzymał się do pomocy

    To jest pikuś.
    Pytanie jest grubsze - czy przypadkiem nie on spowodował ten wypadek i
    dlatego zwiał.

  • 29. Data: 2010-10-12 13:24:39
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Dzielny jesteś. ;-)

    Sie wie, stary harcerz :-) Tylko że już z zuchów mnie za picie wina
    wyrzucili.... :-)

> [...]
    > podejmuje tak ryzykownego manewru. Niestety nie wszyscy są rozsądni co
    > widać w omawianym przypadku. Tylko, że ten brak rozsądku niewiele miał

    Ano IMO miał. Bo ja właśnie dziś wlokłem się jak łoś za ciężarówkami a
    mogłem pocisnąć...

    Swoją drogą z całym szacunkiem dla wszystkich, którzy dziś zginęli w tym
    wypadku - wyobrażasz sobie, że ktoś kto bierze na pokład 3 razy więcej osób
    niż powinien respektuje jakieś inne przepisy?
    Ja jestem w szoku po widoku zdjęcia z tymi czarnymi workami na poboczu.
    Z mojej strony EOT bo tragedia ogromna i szkoda się teraz nad tym pastwić.

  • 30. Data: 2010-10-12 13:26:15
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 12:47:41 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > Niemniej jednak najwazniejsze w calej tej sprawie jest to, ze ludzi
    > przewozi sie jak ziemniaki..

    Kiedyś rodziciel miał takie auto u siebie w firmie - w wersji 9-cio
    osobowej. Fajny, duży i wygodny samochód, jednakże ja nawet nie staram
    się sobie wyobrazić jak oni tam upchnęli te 17 osób + kierowcę :(
    Standard podróży jak w Indiach czy innym Bangladeszu, gdzie podczas
    wypadku auta osobowego ginie 25 osób...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.