  • 31. Data: 2010-10-12 13:27:07
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, prędkość?!
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-10-12 13:07, kamil pisze:
    > Skoro wyprzedzal, znaczy ze jechal szybciej od reszty.
    Nie od reszty tylko od wyprzedzanego.

    > A skoro jechal
    > szybciej, to predkosci nie dostosowal i byla nadmierna. Czego tu nie
    > rozumiec?

    Ktoś już zauważył, że gdyby VW jechał zdecydowanie szybciej to pewnie do
    zderzenia by nie doszło.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 32. Data: 2010-10-12 13:28:07
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, pr?dko???!
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > I przez taką bandę kapeluszników są wypadki. Za chwilę Cavalino walnie Ci
    > PLONKA.

    Zaplonkowany u KIAvallina to ja już jestem milion lat........

    :-)

  • 33. Data: 2010-10-12 13:28:33
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, prÄ&#65533;dkoĹ&#65533;Ä&#65533;?!
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Nie od reszty tylko od wyprzedzanego.

    > KtoĹ&#65533; juĹź zauwaĹźyĹ&#65533;, Ĺźe gdyby VW jechaĹ&#65533; zdecydowanie
    szybciej to pewnie do
    > zderzenia by nie doszĹ&#65533;o.
    >

    > --
    > Pozdrawiam. Artur.
    __
    Jasne. Dużo wcześniej by wtedy zaliczył rów. Może by nie było aż tylu zabitych.

  • 34. Data: 2010-10-12 13:31:46
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...a mimo to się nie zatrzymuje i trzeba go szukać, jest
    > conajmniej podejrzany.

    Czerwony kapelusz też jest zawsze podejrzany ;-))).
    A poważnie: we mgle spokojnie mógł nawet nie zauważyć że
    jakiś koleś za nim wyjeżdża na lewy pas. Zwłaszcza że jadąca
    z przeciwka ciężarówka mogła bić po oczach światłami... A Ty
    jeszcze piszesz o "słyszeniu" ;-). Chyba nigdy nie widziałeś
    wypadku skoro wydaje Ci się że to bardzo słychać ;-). Stojąc
    na chodniku czasem niewiele da się usłyszeć, a co dopiero
    jadąc autem...

  • 35. Data: 2010-10-12 13:33:45
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "R2r" <b...@m...net.pl> wrote in message
    > Nie od reszty tylko od wyprzedzanego.

    > Ktoś już zauważył, że gdyby VW jechał zdecydowanie szybciej to pewnie do
    > zderzenia by nie doszło.

    Ja zauwazylem, nie gryzie cos w zadek?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 36. Data: 2010-10-12 13:35:58
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-10-12 13:24, CeSaR pisze:
    > Ano IMO mia?. Bo ja w?a?nie dzi? wlok?em si? jak ?o? za ci?ar?wkami a
    > mog?em pocisn??...
    No właśnie nie. Bo gdyby te ciężarówki wlokły się 90, ty wlókłbyś się
    tak samo 90, jeśli one 60 to Ty też 60. Uratował Cię rozsądek i
    niepodejmowanie ryzykownego manewru a nie prędkość...

    > Ja jestem w szoku po widoku zdj?cia z tymi czarnymi workami na poboczu.
    Ludziom takie widoki działają na wyobraźnię. Jeśli tylko ją mają.

    > Z mojej strony EOT bo tragedia ogromna i szkoda si? teraz nad tym pastwi?.
    Nie było moją intencją jakiekolwiek pastwienie się. Chodzi mi o to aby
    nie ograniczać przyczyn wypadków jedynie do prędkości i nie kreować
    fałszywego poglądu "jeżdżę wolno więc bezpiecznie". Zwłaszcza tam, gdzie
    widać, że prędkość nie miała praktycznie żadnego wpływu na zaistnienie
    wypadku, a przyczyny leżały zupełnie gdzie indziej.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 37. Data: 2010-10-12 13:37:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czerwony kapelusz też jest zawsze podejrzany ;-))).
    > A poważnie: we mgle spokojnie mógł nawet nie zauważyć że jakiś koleś za
    > nim wyjeżdża na lewy pas.

    Huku i latających części samochodowych też nie?

    > Zwłaszcza że jadąca z przeciwka ciężarówka mogła bić po oczach
    > światłami... A Ty jeszcze piszesz o "słyszeniu" ;-). Chyba nigdy nie
    > widziałeś wypadku skoro wydaje Ci się że to bardzo słychać ;-).

    Widziałem i słyszałem, stąd wiem, że nie da się nie zauważyć i nie usłyszeć
    zderzenia dwóch tak ciężkich pojazdów zderzających się w odległości
    kilkunastu m od Ciebie.
    Wróc do wątku o dziadku który rozpierdzielił Uno jadąc pod prąd - tam był
    film, na którym doskonale słychać zderzenie, mimo że przeciwnicy
    nieporównywalni masowo.

    > Stojąc na chodniku czasem niewiele da się usłyszeć, a co dopiero jadąc
    > autem...

    Bez jaj.
    Żeby nie usłyszeć zderzających się ze sobą w odległości kilkudziesięciu
    metrów kilkunastu ton, to trzeba być głuchym jak pień.

  • 38. Data: 2010-10-12 13:37:58
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Dla kapelusznika wiara w śmiertelną prędkość jest sensem
    > życia, a już na pewno obecności i zaśmiecania tej grupy.

    Proponuję Ci założyć nową grupę:
    pl.miszcz.demonypredkosci ;-)
    tudzież
    pl.miszcz.kapeluszplonk

  • 39. Data: 2010-10-12 13:39:12
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...a raczej nikt mu nie uwierzy że nie widział wypadku

    Nie żebym kogoś bronił, ale jechałeś kiedyś we mgle?

  • 40. Data: 2010-10-12 13:39:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Proponuję Ci założyć nową grupę:

    Nie - to Wy sobie założcie grupę o kapelusznictwie i tam głoście swoją
    mantrę.
    Możecie zresztą skorzystać z jakiegoś policyjnego forum - zdolnością do
    rozumowania będziecie pasować jak ulał.