-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka, ku*wa, pr dko ?!
Date: Wed, 13 Oct 2010 12:36:17 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 37
Message-ID: <i94233$br5$1@news.onet.pl>
References: <4cb43531$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i91cl3$o8e$1@news.onet.pl>
<i91dsd$s2j$1@news.onet.pl> <4cb43cf1$0$27027$65785112@news.neostrada.pl>
<i91f1g$vnm$1@news.onet.pl> <i91gv7$6hl$1@news.onet.pl>
<m...@b...softax.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1286966179 12133 82.177.16.74 (13 Oct 2010 10:36:19 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Oct 2010 10:36:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <m...@b...softax.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2317815
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-13 10:57, Sebastian Kaliszewski pisze:
> Robert_J wrote:
>>> ...a mimo to się nie zatrzymuje i trzeba go szukać, jest conajmniej
>>> podejrzany.
>>
>> Czerwony kapelusz też jest zawsze podejrzany ;-))).
>> A poważnie: we mgle spokojnie mógł nawet nie zauważyć że jakiś koleś
>> za nim wyjeżdża na lewy pas. Zwłaszcza że jadąca z przeciwka
>> ciężarówka mogła bić po oczach światłami... A Ty jeszcze piszesz o
>> "słyszeniu" ;-). Chyba nigdy nie widziałeś wypadku skoro wydaje Ci się
>> że to bardzo słychać ;-).
>> Stojąc na chodniku czasem niewiele da się usłyszeć, a co dopiero jadąc
>> autem...
>
> Że co?
>
> Niedawno, jak gość 50m dalej uderzył w kota (a kot przeżył) to było
> słychać.
To taki specjalny kot na takie okazje? Ostatnio stałem może 8-10 metrów
od wypadku na skrzyżowaniu Puławska/Płaskowickiej (DC) na przystanku.
Przyznam się, że efekt wjechania jednego kierowcy w dupsko drugiego
(ten pierwszy się jednak zatrzymał na czerwonym, drugi żółte uznał
za sygnał do przyśpieszenia) był średnio słyszalny z punktu siedzenia
pieszego, a co dopiero z punktu siedzenia kierowcy.
> Przy takim wypadku łomot zawsze jest konkretny.
Tak, jak siedzisz wewnątrz samochodu biorącego udział w wypadku.
Ciężko stwierdzić co słyszały osoby postronne.
> To, że koleś się nie zatrzymał już samo w sobie jest złe (i AFAIR
> ścigane -- nieudzielenie pomocy)
No cóż, najpierw musiałbyś udowodnić, że był świadkiem wypadku.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.10 12:43 LEPEK
- 13.10.10 12:45 cef
- 13.10.10 12:48 cef
- 13.10.10 12:50 Czarek Daniluk
- 13.10.10 12:51 Cavallino
- 13.10.10 12:54 cef
- 13.10.10 12:55 Czarek Daniluk
- 13.10.10 12:56 Cavallino
- 13.10.10 12:57 Cavallino
- 13.10.10 13:29 J.F.
- 13.10.10 13:31 J.F.
- 13.10.10 13:35 J.F.
- 13.10.10 13:42 Cavallino
- 13.10.10 13:44 Cavallino
- 13.10.10 13:49 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=