  • Data: 2010-08-28 21:24:39
    Temat: Re: Jaka komórka do Internetu w laptopie?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WAON pisze:
    (...)
    > Czyli 3G nie jest absolutnie niezbędne, jednak dla przyzwoitej
    > szybkości lepiej gdyby to było 3G HSDPA min. 1,8 Mbps.

    napisz jeszcze parę rzeczy. Czy masz nielimitowany transfer? czy
    bedziesz w zasiegu g3? MAsz w kompie wifi? Do czego ma słuzyc ten internet?

    Internet mozna z komórki "przekazać" po wifi - trochę bardziej finezyjne
    rozwiazanie.
    GPRS to maks6kilobajtów na sekunde - czyli tak jak modem telefoniczny z
    początków internetu. Edge - tak ze 2 razy tyle. Strony sie otwierają
    wolno, ale to w niczym nie przeszadza. chyba ze to jakaś praca na
    czas... Ale chyba nie. Transfer po BT to maksymalnie... sam sprawdź, ale
    chyba 50kilobajtów na sekunde. 1Mbps to 128 kilobajtów na sekunde? jeśli
    sie nie pomyliłem, to samo wykorzystanie BT obetnie Ci strasznie
    transfer, wiec dyskusja o szybkim G3 jest jałowa.... JEdynie w Play - g3
    jest niezbędny. ODpowiedz na moje pytania z pierwszej częsci - pogadamy
    dalej.

    ToMasz