    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka k. graf. do gier?
    Date: Thu, 23 May 2013 15:05:42 +0200

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Choćby nawet to co? Nagle wszystkie dostępne na X360 tytuły wezmą i
    > znikną? Grać nie będzie w co? :D

    Tu jest małe ale ... Sony cały czas utrzymuje support gier na stare konsole
    i tu raczej nie ma się co martwić przez parę lat za to MS zazwyczaj olewa
    ludzi i kończy support z grami i wszystko zależy od wydawców czy chce i
    opłaca im się robić to bez wsparcia MS

    > To w końcu jest jeszcze sens kupować X360/PS3 czy nie ma? :D

    X360 czy PS4 kosztują połowę tego co mają kosztować next geny ... zależy co
    kto potrzebuje ... ja mam ps3 i na 100% nie kupię od razu ps4 ale z czasem
    na pewno dodam do tego co mam ps4 do póki stary nie padnie na amen.