  • 31. Data: 2009-07-08 01:41:51
    Temat: Re: Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?
    Od: "p47" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    Użytkownik "Gargamel" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:19c8oafauzaxr.1mpx13t7qbhzk.dlg@40tude.net...
    > Thror <t...@p...onet.pl> w wiadomości <news:h2v5vl$9hi$1@news.onet.pl>

    > Napisałem maila, odpisali, żeby wysłać monitor do ich serwisu, też
    > drzwi-w-drzwi (LG, monitor dosłownie nówka).

    Jeśli to tzw. Centralny Serwis LG w Warszawie przy ul. Kobielskiej to może
    okazać się w nastepstwie "naprawy", że Twoje dotychczasowe problemy to
    pryszcz, tak tam działają "frontem do klienta";-)

    Jest tam taki "wybitny fachowiec" niejaki p. Chmiel. Zabrał on do naprawy
    pogwarancyjnej mój wielki i cięzki (70kg) telewizor projekcyjny, który
    złosliwie padł 2 miesiące po zakończeniu gwarancji. Po miesiacu
    poinformował, ze sprzet naprawiony , sprawny, wygrzewa się i jak tylko
    bedzie miał czas to (zgodnie z umową) go firmowym transportem odwiezie, itak
    jak zabrał. Poczym przez nastepne 2 miesice wyznaczał rozmaite terminy
    przywozu, żadnego nie dotrzymując bez słowa wyjaśnienia. W końcu wysłałem
    e-maila do kierownictwa firmy z żądaniem zwrotu sprzetu. Następnego dnia
    otrzymałem wezwanie do odbioru NIENAPRAWIONEGO telewizora, bo, cyt. "bebechy
    już wyjeliśmy" a telewizora rzekomo nie da się naprawić.
    I co im zrobić, skoro mówią prawie jak u Barei "palta nie ma i co nam pan
    zrobisz"...
    Zresztą jest dużo w sieci skarg na ich fachowośc, terminowośc i generalnie
    jakość obsługi, także gwarancyjnej , można google zapuścić.
    A kierownictwu LG najwidoczniej to wisi, bo już 2 miesiące na moją skargę
    nie reaguje.
    Zdecydowanie doradzam dużą czujność!

    p47

  • 32. Data: 2009-07-08 02:48:28
    Temat: Re: Jaka jest przeciętna długo?ć życia robaczka podmatrycowego?
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 6 Jul 2009 12:44:48 +0200, "Przemek M"

    >Użytkownik "Marcin Zawadzki" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    qi.googlegroups.com...

    >No cóż... nie jest chyba tajemnicą, że robaczki podmatrycowe są
    >padlinożercami. Jeśli zatem masz dużo "martwych pikseli", to robaczek
    >trochę pociągnie, a nawet jest szansa, że założy rodzinę. ;)

    ch... wie jak z tymi bydlatkami jest. moze jednak zamiast polowac i
    zabijac. zgas monitor na noc, a obok niego wlacz jakas nieduza lampe.
    moze bydle, jest swiatlolubne i na tyle inteligentne, zeby potrafic
    wyjsc z tego labiryntu i przelezie na lampe. stamtad juz go latwo
    mozna wyprosic. <rs>

  • 33. Data: 2009-07-08 07:01:25
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Gargamel pisze:

    > CHYBA SE KPISZ? :P
    > A NIBY CZYJA? Użytkownika, czy TANDECIARZA-producenta, który zrobił aż do
    > tego stopnia nieszczelną obudowę (i wcale bym się nie ździwił, gdyby się
    > okazało, że celowo, no bo robaki to "nie jego wina", tiaaa)...? :P!

    A gdzie masz napisane, ze obudowa monitora musi byc szczelna????
    Wrecz musi byc nieszczelna, by odprowadzala cieplo.
    Co do samej matrycy - jej jakosc okresla sie iloscia martwych/goracych
    pixeli, a nie szczelnoscia.

    --
    venioo

  • 34. Data: 2009-07-08 08:52:26
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    venioo <v...@p...fm> w wiadomości
    <news:h31gch$eig$1@atlantis.news.neostrada.pl> napisał/a:

> [...]
    > Wrecz musi byc nieszczelna, by odprowadzala cieplo.
    > Co do samej matrycy - jej jakosc okresla sie iloscia martwych/goracych

    Na paragonie: "monitor LCD" = urządzenie do wyświetlania czytelnego obrazu,
    z technologią dopuszczającą pewną ilość niedziałających punktów obrazu.
    Drobna wskazówka: robak nie jest częścią tego obrazu ani punktem monitora
    niedziałającym z powodów technologicznych. :P

    ps.: Co to - homo sowjetikus nowej generacji? ;P

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.

  • 35. Data: 2009-07-08 08:58:26
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    p47 <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> w wiadomości
    <news:h30u3d$l51$1@nemesis.news.neostrada.pl> napisał/a:

> [...]

    > jakość obsługi, także gwarancyjnej , można google zapuścić.
    > A kierownictwu LG najwidoczniej to wisi, bo już 2 miesiące na moją skargę

    Serwis monitorów LG jest w Łodzi.

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    ps.: A robal póki co poszedł sobie gdzieś ostatkiem sił, więc przez jakiś
    czas nie będę włączał monitora, aż delikwent całkiem wyzionie ducha będąc
    poza powierzchnią wyświetlacza.

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    "Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"

  • 36. Data: 2009-07-08 09:07:50
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    rs <n...@n...spam.pl> w wiadomości
    <news:l228555pci26a439etqqcu3sgi587et4g4@4ax.com> napisał/a:

> [...]
    > moze bydle, jest swiatlolubne i na tyle inteligentne, zeby potrafic
    > wyjsc z tego labiryntu i przelezie na lampe. stamtad juz go latwo

    Dokładnie - po szybie monitora crt, gdy się go włączy, też łażą chyba
    identyczne robaczki (wczoraj na crt ubiłem dwa, i jest to bez wątpienia coś
    latającego, bo niedawno taki sam zaczął znienacka łazić po moim ramieniu -
    "nie ma bata", żeby dostał się tam niezauważony przeze mnie (swędzi jak
    cholera, gdy zaczyna spacerować) inną drogą niż desantem powietrznym).

    A ten podmatrycowy ma zwyczaj wychodzić poza brzeg ekranu, jeśli monitor
    jest wyłączony przez parę godzin - widać, że "jeśli powierzchnia nie świeci,
    to nie jest atrakcyjna"...

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    "Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"

  • 37. Data: 2009-07-08 11:20:58
    Od: "g...@p...onet.pl" <g...@p...onet.pl>

    Paweł Ubysz wrote:

    > Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    bo to nie robaczki, tylko mali chinscy inzynierowie dogladajacy pracy
    monitorow ;)

    sam ich tez nie widzialem, ale wczoraj zadzwonil kolega, ze ma takie
    robaczki. Probowalem mu wytlumaczyc, co to jest, to mnie wysmial. No
    wiec polecilem zainstalowanie noda32. Podobno pomoglo ;))

    grafi

  • 38. Data: 2009-07-09 07:52:01
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A gdzie masz napisane, ze obudowa monitora musi byc szczelna????
    > Wrecz musi byc nieszczelna, by odprowadzala ciepło.

    Moim zdaniem ciepło jest odprowadzane z miejsca gdzie powstaje
    A ekran jako taki nie grzeje się prawie w ogóle.
    Grzeje się świetlówka z tyłu i z tyłu przetwornica, a z tyłu to niech sobie
    skurczybyki chodzą ile chcą

    Artur(m)

  • 39. Data: 2009-07-09 08:20:01
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    koment <p...@p...onet.pl> w wiadomości
    <news:h30516$inm$1@nemesis.news.neostrada.pl> napisał/a:

    > Kolejne nie chodzą :)

    Hmmm, czyli okleiłeś brzeg monitora dookoła i zakleiłeś wszystkie otwory
    wentylacyjne z tyłu obudowy???

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    "Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"

  • 40. Data: 2009-07-09 21:19:38
    Od: stonek <s...@s...org>

    Dnia 07.07.2009 Paweł Ubysz <p...@W...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Może w mieszkaniu co jakis czas sprzątasz ? Bo IMHO to taki robalek musi sie
    > miec gdzie ulęgnąć.....

    Miastowe! Ja w sezonie letnim na swoim parapecie przy otwartym oknie muszę
    zbierać odkurzaczem setki robaczków-przecinków. Szczęśliwym trafem w LCD
    jak do tej pory jeszcze żaden nie zdechł, choć chodziło już pare.
    Moim zdaniem monitory lcd nie są zabezpieczone przed naszą zwierzyną.
    Dlaczego to tylko mogę przypuszczać: w klimatyzowanych biurach wielkich
    korporacji wspomnianych robali raczej brak, a głosu nas maluczkich to
    producenci raczej nie usłyszą.