  • Data: 2017-09-05 15:06:42
    Temat: Re: Jaka jest prawda o światłach ledowych?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-05 o 14:31, J.F. pisze:

    > A co mialo dotrzec - jesli jechal na krotkich ?
    >
    > Moze nie wiedzial, ze ma zle ustawione.

    No to kiedyś ktoś powinien mu zasygnalizować, że coś jest nie tak - ?

    > Moze ... po stluczce wstawili mu reflektory od anglika - to sie niestety
    > zdarza.
    > I oslepia tych po lewej.

    Albo wiedział, że od anglika, ale miał w dupie, bo przecież "nie jego
    oślepieją" jak to mi już ktoś w tym wątku doradził, a tańsze.

    > Moze awaria systemu samopoziomujacego - tez sie zdarza.

    > W zasadzie moze.
    > Moze by nawet wystarczylo pouczenie.
    > Ale widac im sie nie chce ... a moze niewielu ma tak wysoko ustawione,
    > ze bez watpliwosci nalezy DR zatrzymac ?

    Moim zdaniem Policja się boi zabierać DRy, bo sprawa wątpliwa i potem
    taki policjant może mieć jeszcze kłopoty, że w sposób nieuzasadniony
    gnębi obywateli, a Policja jako całość też nie wiadomo, czy zyskuje
    wizerunkowo, czy traci. Ostatniej jesieni była w radiu nagłaśniana akcja
    rzekomego wyłapywania oślepiaczy, ale chyba skończyło się na ogłaszaniu
    w radiu. Sezon na jazdę po zmroku niedługo się zaczyna, więc może w tym
    roku znów coś będzie, może mniej niemrawo, bo rażenie się nasila.