  • Data: 2017-09-04 20:40:19
    Temat: Re: Jaka jest prawda o światłach ledowych?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Mój ranking jest taki:
    > 1. biksenony adaptacyjne (o normalnej mocy)
    > 2. ledy
    > 3. halogeny
    >
    > Jak masz wybór 1 lub 2 to nad 3 się w ogóle nie zastanawiaj.
    > 2k dopłaty za ledy to wcale nie tak dużo :-)

    Wybrałem halogeny. Tzn. standardowe lampy zespolone z migaczami i
    dziennymi na ledach, a mijania i drogowe na halogenach.
    Jednak halogeny to technologia dopracowana od dziesięcioleci, a ledy
    wciąż są moim zdaniem niedopracowane. Barwa światła jest nienaturalnie
    ostra, linia odcięcia daje czarną dziurę poza 50 m, rażą innych. Światła
    drogowe mam włączone pewnie nie dłużej niż łącznie 5 min w roku.