  • Data: 2013-10-12 02:16:08
    Temat: Re: Jaką jakość można wyciągnąć ze sprzętowego PWM AVR-ów?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A cos mi sie widzi ze przy ambitnym przetwarzaniu mozna by jakis noise
    > shaping uskutecznic i zblizyc sie do jakosci CD.
    > Mocy CPU moze jednak zabraknac :-)

    zwłaszcza, że sensu nie ma, bo z dowolnym zewnętrznym przetwornikiem już
    bez problemu te 44.1kHz normalnie powinno się dać zrobić na 16
    bitach...A pewnie znalazłby się inny MCU z już wbudowanym D/A.
    AVR to nie są procesory do audio (ani innych mediów zresztą)...

    Czyli sztuka dla sztuki, albo raczej marnowanie bezcennego czasu.