    From: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?
    Date: Sun, 1 Jul 2012 15:08:54 +0200

    Użytkownik "Czeslawek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jspa4l$qnl$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Poszukuję dobrej sprawdzonej bezprzewodowej myszki do pc. Do tej pory
    > miałem Microsoft Wireless Laser Mouse 6000 (v2) i właśnie szukam jakiejś
    > myszki zbliżonej wymiarami. Jednym z ważniejszych parametrów jest dobry
    > klik rolki. Przyzwyczaiłem się używać przycisku w rolce do np. otwierania
    > stron w nowych kartach.

    Ja mam dwie mx 620. Przycisk pod rolką działa nieźle jak sobie sprawdzam
    testowo, kiedy próbuje rzeczywiście go używać to za każdym razem
    wciskam wszystko tylko nie to co trzeba. Z czasem wyszło też wiele innych
    wad:

    cięzka
    przyciski szybko padają i zaczynają klikać jak im się podoba
    początkowo rewelacyjny zasieg zaczyna jakby się zmniejszać i myszka
    potrafi sobie szaleć
    zużycie energii z czasem jakby rosło

    poza tym myszka duża, wygodna, przyjemna w dotyku, precyzyjna, świetna
    rolka,
    rzadko wymiana baterii