  • Data: 2009-10-13 06:35:46
    Temat: Re: Jaka drukarka laser?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PP" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:haksem$k9p$1@news.vectranet.pl...

    > Plecam bo przymierzam się do kolejnego czwartego RICOHa, tym razem
    > kolorowego, przed zakupem musiałem robić szefowi masę obliczeń kosztów i
    > nie
    > było lepszej oferty na rynku dla segmentu 5000-30000 kopi miesięcznie.
    > Piotr

    Mam Ricoha kserokopiarkę z 5 letnią gwarancją. Po 2 latach (mały przebieg 30
    tyś. kopii) padło sprzęgiełko, serwis wymienił, ale odpłatnie, bo
    stwierdził, że to jest część eksploatacyjna i nie podlega gwarancji. :-)
    Poza tym, żeby mieć 5 lat gwarancji to trzeba raz na rok (albo 10 tyś.
    kopii) zrobić u nich konserwację.
    Mam też kserokopiarkę Kyocera KM-1635, 130 tyś. kopii na liczniku i zero
    problemów. Toner kupuję zamiennik za 140zł na 15 tyś. kopii. Gwarancja na 3
    lata albo 300 tyś. stron.
    HPek ma dobre drukarki, ale oparte o mechanikę canona, więc kupuje canona,
    trochę tańsze, a tonery identyczne. :-)