  • Data: 2011-11-11 21:41:23
    Temat: Re: Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
    Od: RemeK <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 00:40:39 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    Nie bede juz tego watku ciagnal, bo i po co, tylko dodam a propos monitora i
    myszy :-)

> [...]

    > urządzenia zastępczego o porównywalnych parametrach. Według mnie skórka
    > warta wyprawki.
    >
    > Słuchając o przebojach znajomego po zakupie tańszych urządzeń, które podobno
    > miały się sprawdzić doszedłem do wniosku, że tyle wolnego czasu, to ja nie
    > mam. Szarpania się z serwisem, kiedy monitor jest jednym z podstawowych
    > narzędzi mojej pracy czy rozrywki też bym nie zniósł. Z doświadczenia wiem,
    > że EIZO do serwisu wraca wtedy, kiedy naprawdę jest walnięty. Czas reakcji i
    > termin naprawy - zerknij na forum eizo.pl. Czegoś takiego nie ma chyba żaden

    Ten tydzien w serwisie to fajna rzecz, ale czy inni nie maja to nie jestem
    pewien. Moj HP jak padl to zadzwonilem do "centrali" i na drugi dzien byl u
    mnie kurier z drugim monitorem. Wymienilem go sobie i za kilka dni odeslalem
    na koszt HP walniety monitor do serwisu. Zatem nie jest zle, zero przerwy w
    pracy ;-)
    btw i gdy w koncu poprawili w nim usterke (na wielu forach o niej pisano,
    byla powszechna) i nie brzeczy juz oraz natychmiastowo sie wlacza po "power
    on" to jestem calkiem zadowolony

    > Powiem Ci tak - przy przyjacióki kompie używany jest mój MouseMan Dual
    > Optical Logitecha. Pytanie kontrolne - wiesz ile lat ta mysz przepracowała?

    No wiesz, zalezy ile sie tej myszy uzywa.

    > Przy służbowym moim sprzęcie używam nieco nowszego MX700 - też Logitecha.
    > Chcesz wiedzieć ile ten gryzoń wytrzymał? Prywatnie w domu - MX1000 też
    > Logitecha.

    Moj kumpel niedawno zajechal MX1000 tez na lewokliku po chybsa roku (dostal
    jakas inna w zamian), a Ty masz chyba jakies szczescie lub szczegolna
    czulosc dla zwierzatek komputerowych ;-)

    Dlatego jest tylko teoria ;-)

    --
    pozdro
    RemeK