eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJaką centralę wybrać?Re: Jaką centralę wybrać?
  • Data: 2009-01-28 18:21:48
    Temat: Re: Jaką centralę wybrać?
    Od: "Marcin Balut" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> A ja na twoim miejscu - postarałbym się o ISDN i postawiłbym Asteriska
    >> - zrealizujesz wszystkie swoje potrzeby.
    >
    > Przecież te wszystkie super centralki to taki asterisk-in-das-boxen.
    > Czyli ktoś zrobił GUI, zapakował i sprzedaje.
    >
    >> Inwestycja to w zasadzie
    >> zakup karty ISDN chociaż taką można zakupić przy jakiejś okacji na
    >> prawdę tanio.
    >
    > I dobrej klasy komputer PC, do niego dobre zasilanie + UPS. To co daje
    > np centrala z akumulatorami to pewność że da się zadzwonić gdy nie ma
    > prądu, nawet dobre kilka godzin. A jeśli ktoś się pyta o stricte
    > centralkę to znaczy że nie ma albo czasu, albo chęci, albo ochoty, albo
    > zainteresowań aby sobie samemu wydłubać centralkę z peceta.
    >
    >> A co do GSM, to ja używam bramki SIP-GSM,
    >> [..] że tutaj masz prawie pełną sygnalizację. Tzn -
    >> bramka przekazuje bardzo sprawnie statusy - zajęty, niedostępny itp.
    >
    > Oczywiście np informacji o taryfikacji nie uzyskasz, prawda? Bo rzadko
    > który operator GSM to udostępnia. Ale można sobie po IP np wysłać smsa.
    > Jest kilka modeli bramek z portem ISDN (BRA) które również dobrze
    > wystawiają zajętość, ba nawet starają się optymalizować ilość
    > wydzwonionych
    > sekund na każdą kartę GSM.

    Masz rację, nie mam ani czasu ani chęci by dłubać się w PC.
    trochę zmieniła mi się koncepcja, zrezygnuję z analogów na rzecz ISDNów.
    3 x ISDN (z możliwością rozbudowy)
    1 x PSTN(na fax)

    W sumie dlatego że boję się że mogę nie mieć tyle par by stawiać analogi
    (później rozbudowa).
    Chciałbym aby ludzie się mogli dodzwaniać - ciekawi mnie jak to realizują
    firmy gdzie jak wszystkie wyznaczone linie są zajęte to przytrzymuje klienta
    do momentu gdy zwolni się linia.
    I czy można to zrealizować na centralce?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: