  • Data: 2010-12-26 15:33:40
    Temat: Re: Jaka antena i ruter
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.12.2010 12:09, Mirek pisze:

    > hmm.. plama wielkości domu a nie denka od pringles'ów?
    Mówimy o 300 metrach a nie 3 kilometrach. ;) Wskaźnik, którym się nie
    tak dawno bawiłem (zamontowany w poziomicy) miał "główną" plamkę około 5
    cm średnicy przy ~500 metrach, ale może trafił mi się wyjątkowo dobry
    kolimator.

    > A można spokojnie to zrobić bez laserów, a chyba jest "troszkę" bardziej
    > kierunkowa od tych wynalazków wifi.
    Pewnie można, chociaż zadziwiająco dużo informacji widziałem na temat
    ustawiania anten wg słońca...

    Michoo