  • 1. Data: 2015-02-11 12:17:39
    Temat: Jaka alternatywa - net+rozmowy - koszty poniżej 20 pln / mies.
    Od: "Darian" <A...@w...pl>

    W tej chwili mam tel. w tmobile na kartę.
    Płacę ok. 20 złotych i w tej cenie mam:
    5 pln (30 min rozmów do wszystkich)
    3 pln (rok ważności konta)
    10 pln (blueconnect 100mb - potem prędkość siada prawie do zera)
    + 1 pln usługa BONUS (nie wiem do czego ona jest)

    Czy za 20 pln miesięcznie mogę gdzieś dostać więcej?
    Więcej rozmów albo internetu? Na kartę albo z możliwością szybkiej
    rezygnacji?

  • 2. Data: 2015-02-11 14:26:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Przenies karte do virgin mobile

  • 3. Data: 2015-02-11 14:34:20
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 11 Feb 2015 12:17:39 +0100, "Darian" <A...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Czy za 20 pln miesięcznie mogę gdzieś dostać więcej?
    >Więcej rozmów albo internetu? Na kartę albo z możliwością szybkiej

    Spokojnie. Ofert jest sporo.
    1. Virgin mobile pakiet pelen luz co miesiac 19zł w tym masz 100 minut
    do wszystkich sieci, smsy do wszystkich za darmo i 2gb netu . Roczna
    ważność konta
    2. Viking mobile. Tu masz ofertę:
    https://mobilevikings.pl/pl/offer/priceplans/call-te
    xt-data/
    Tu jest fajnie bo jest roczna ważność konta, a za samo doładowanie
    dostajesz te bonusy więc cała kwota zostaje do wydania w późniejszym
    terminie.
    3. Taryfy play formuła play na kartę 3w1. Pakiet co miesiąc za 14zł
    masz w nim darmowe rozmowy i smsy w play
    darmowe smsy do wszystkich sieci
    1gb netu
    dokupujesz pakiet na rozmowy do innych sieci 10za5 i masz dodatkow 34
    minuty do innych.
    Napisz konkretnie ile czego potrzeba to się coś dobierze.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-02-11 14:45:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darian" napisał w wiadomości
> [...]

    >Czy za 20 pln miesięcznie mogę gdzieś dostać więcej?
    >Więcej rozmów albo internetu? Na kartę albo z możliwością szybkiej

    W njumobile z rachunkiem (abo bez terminu) za 5zl dostaniesz pakiet
    350MB,
    a 30 minut rozmow zaplacisz 5.70, razem 11zl.

    Co dobre - jak sie rozgadasz, to za rozmowy bedzie 0.19/min, nie
    wiecej jednak niz 29zl. Ewentualnie nie wiecej niz 19 zl za polaczenia
    do komorek.

    Jest tez dolna granica - minimalny rachunek 9 zl. Ale w obecnosci
    pakietu latwe do wyrobienia, a nawet jak nie, to 11 < 20.

    W samym t-mobile masz oferte frii - mozesz sobie wlaczyc opcje
    "darmowy internet" - 50MB dziennie (moze byc troche malo w jednym
    dniu),
    dokupic pakiet 60 minut/mc za 10 zl ... no a poniewaz doladowywac
    trzeba 50zl/100 dni (~15zl/mc), to konto bedzie powolutku roslo.

    Chyba ze sie rozgadasz, pakiet 120m/15 zl ... i moze wyjsc taniej niz
    w nju ...

    J.

  • 5. Data: 2015-02-11 15:24:00
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-11 o 14:34, dizel pisze:

    > Spokojnie. Ofert jest sporo.
    > 1. Virgin mobile pakiet pelen luz co miesiac 19zł w tym masz 100 minut
    > do wszystkich sieci, smsy do wszystkich za darmo i 2gb netu . Roczna
    > ważność konta

    Jaka cena po osiągnięciu 100 min ???

    Pakiet Play Viking za 8 zł
    Nielimitowane rozmowy ze wszystkimi operatorami połączonymi z Play.
    Czyli co miesiąc dodatkowo 8 zł i to tylko do Play i partnerów:

    (1) Operatorzy połączeni z siecią Play: Play, Mobile Vikings, Red Bull
    Mobile, Virgin Mobile, Netia Mobile, Izzi, Inea.

    Nic nie ma za darmo :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2015-02-11 15:40:22
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 11 Feb 2015 15:24:00 +0100, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >Jaka cena po osiągnięciu 100 min ???

    29gr

> [...]
    >
    >(1) Operatorzy połączeni z siecią Play: Play, Mobile Vikings, Red Bull
    >Mobile, Virgin Mobile, Netia Mobile, Izzi, Inea.

    Tyle że ten pakiet działa tak że po prostu doładowujesz te 8zł więcej
    i masz ten pakiet, nie jest tak że pobiera za niego 8zł z konta. Swoją
    drogą nie jest on obligatoryjny.
    Dlatego w Mobile Vikings dostajesz darmowe smsy i pakiet netu, a cała
    kwota pozostaje i tak na koncie głównym, więc lepiej wychodzi niż w
    Virgin gdzie płacisz z góry kwotę za pakiet który niezależnie czy
    wykorzystasz czy nie to przepadnie znaczy chodzi o minuty głównie bo
    MV też te dodatki przepadną ale konto główne pozostaje bez zmian i
    jest ważne rok więc jak ktoś mało dzwoni to i tak się opłaca.

    >Nic nie ma za darmo :)

    To prawda.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-02-11 15:44:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W virgin nie musisz korzystac z pakietow. Roczna waznosc konta na wychodzace po
    pierwszym doladowaniu 29 gr za minute 9 za sms. Mozna kozystac tez z mniejszych
    pakietow danych i minut -jest na ich www

  • 8. Data: 2015-02-11 16:01:47
    Od: "Darian" <A...@w...pl>

    A jak z zasięgiem virgin i viking, rozmową poza granicami pl, szybki
    internet?

  • 9. Data: 2015-02-11 16:54:22
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 11 Feb 2015 16:01:47 +0100, "Darian" <A...@w...pl> wrote:

    >A jak z zasięgiem virgin i viking, rozmową poza granicami pl, szybki
    >internet?

    Zasięg T-M i własny Play, poza pl normalnie eurotaryfa, co do netu
    jest dostęp do lte w Polsce.